ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> پک 50 پلاگین ضروری وردپرس که شما باید بدانید

پک 50 پلاگین ضروری وردپرس که شما باید بدانید

12345
پک 50 پلاگین ضروری وردپرس که شما باید بدانیدبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 10-08-1391امتیاز: 5.0پک 50 پلاگین ضروری وردپرس که شما باید بدانیدسلام دوستان خوبم , در حال حاضر دیده می شود که در خیلی از وبلاگ ها از پلاگین های مختلفی استفاده می شود که بصورت آنلاین تمامی این ها قابل ...

سلام دوستان خوبم , در حال حاضر دیده می شود که در خیلی از وبلاگ ها از پلاگین های مختلفی استفاده می شود که بصورت آنلاین تمامی این ها قابل دسترس می باشد.همان طور که می دانید رقابت تنگاتنگی بین وبلاگ نویسان وجود دارد و توصیه می شود از پلاگین ها کمتر استفاده بشود اما واقعا بعضی از این پلاگین ها دارای قابلیت های خاصی هستند که برای مقاصد خاصی استفاده می شود شامل : ذخیره و بهینه سازی تصویر، SEO، ضد اسپم، اظهار نظر، به اشتراک گذاری محتوا، نشانه و غیره است.

در این مقاله، یک لیست از پلاگین های وردپرس که کاربران وردپرس استفاده بسیاری از آن می کنند را براتون آماده کردم.

موضوعاتی که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم به شرح زیر می باشد :

افزونه های افزایش سرعت و کش کننده

CloudFlare

سرویس Cloudflare گزینه‌ی مناسبی برای افزایش سرعت بارگذاری و امنیت هر وبسایتی به حساب میاد که استفاده از اون  مخصوصا بخاطر قابلیت  CDN رایگانش در حال گسترشه. اگر کاربر این سرویس هستین و از وردپرس استفاده می‌کنین با رعایت بعضی نکات می‌تونین تجربه‌ی بهتری از Cloudflareداشته باشین.

Hyper Cache Extended

افزونه هایپر کش می تواند برای بازدید کنندگانی که از موبایل برای دیدن سایت شما استفاده می کنند مفید تر باشد و از نکات دیگر این افزونه پیکربندی ساده آن و استفاده از سیستم autoclean بر روی هارد دیسک سرور است .

Quick Cache Speed Without Compromise

این افزونه معروف توسط Prime Themes طراحی شده و در صفحه اصلی پلاگین مدعی شده است که باید جایگزین WP Super Cache شود و در سایت هایی که بخش نظرات آنها فعالیت بیشتر دارد می تواند تاثیر خوبی بر عملکرد سایت شما بگذارد .

WordPress Advanced Image Lazy Load Premium

اگر وب سایت شما دارای تعداد زیادی از تصاویر است و برای کاهش زمان برای هر بازدید کننده می باشد.در یک کلام اینطور بگم که این افزونه صرفه جویی فوق العاده ای در پهنای باند براتون دارد.این افزونه را در آینده بطور اختصاصی براتون معرفی میکنم.

W3 Total Cache

یکی از معروف ترین و بهترین پلاگین های مخصوص این کار است که سایت هایی مثل Mashable – Smashing Magazine از آن در حال استفاده هستند این افزونه مدعی شده که با نصب آن بر روی سایت خود شاهد افزایش سرعت لود شدن تا 10 برابر خواهید بود ولی ما این افزونه را بر روی سایت خودمان نصب کردیم و در تست هایی که با این سایت داشتیم از لحاظ سرعت تفاوتی قبل و بعد از نصب احساس نکردیم .

WP File Cache

سایت های پربازدیدی که ترافیک زیادی دارند می توانند از این پلاگین استفاده کنند چون به شما این امکان را می دهد که بخش های خاصی را به صورت کش دربیاورید که می تواند به دلخواه شما باشد و در افزایش سرعت بارگذاری صفحات شما تاثیر داشته باشد .

WP Smush.It

با کمک این افزونه می توان سایز تصاویر را ۱۰ تا ۴۰ درصد کاهش داد، بدون اینکه از کیفیت تصاویر کاسته شود. اگر سایت شما تعداد زیادی عکس حجیم دارد استفاده از این افزونه رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.

WP Super Cache

بدون شک در میان وب مسترهای ایرانی این افزونه از شهرت بیشتری برخوردار بوده و در عین حال که تاثیر بسیار خوبی در کاهش مصرف منابع سیستمی دارد اما وب مستر را در طول استفاده از این افزونه حتما دچار مشکلاتی می کند مثل بخش پیوندهای یکتا و غیره .

پلاگین های سئو

All In One SEO Pack

خوب این افزونه نیاز به معرفی نداره همه میشناسن و باهاش کار کردن با این حال باید بگم که این افزونه ای جهت بهینه کردن وبلاگ وردپرسی شما برای موتورهای جستجو به صورت خودکار است.

برخی از ویژگی ها:

  • پشتیبانی از گونه‌های سفارشی نوشته‌ها
  • بهره‌گیری از نشانی‌های وب متعارف
  • میزان کردن پیوندهای پیمایشی
  • واسط برنامه نویسی (API) توکار جهت بهره‌گیری سایر افزونه‌ها و پوسته‌ها از قابلیت‌های این افزونه
  • تنها افزونه‌ای که دارای یکپارچکی کامل با افزونه WP e-Commerce می باشد.
  • شاخص سازی‌های امنیتی
  • قابلیت به کار گیری در حالاتی که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌شود.
  • بهینه‌سازی خودکار عناوین نوشته‌ها سازگار با موتورهای جستجو
  • تولید برچسب های فرامتنی ( Meta Tag) به صورت خودکار.
  • جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری ناخواسته.
  • پیاده سازی تنظیمات ضروری از قبل وعدم نیاز به پیکربندی برای افراد تازه کار.
  • ارائه گزینه‌های پیکربندی بسیار برای کاربران حرفه ای.
  • امکان تغییر موردی عناوین و برچسب های فرامتنی در حالات خاص و بر اساس صلاحدید.
  • سازگاری با سایر افزونه‌های هم سو از قبیل Auto Mate، Ultimate Tag Warrior و سایرین.

Google XML Sitemaps

این افزونه، با ایجاد یک نقشه سایت ویژه باعث می‌شود موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو، بینگ وAsk.com  آسانتر صفحات وب سایت شما را فهرست کنند. با استفاده از یک نقشه سایت، خزنده (Crawler) ها  می‌توانند به آسانی ساختار کامل سایت شما را بررسی کنند و بهتر کار کنند. این افزونه از همه صفحاتی و لینک هایی را که توسط وردپرس ایجاد می‌شوند پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن هر بار که شما پستی جدید را ایجاد می‌کنید، موتورهای جستجو را از این تغییر آگاه می‌کند.

Robots Meta

این افزونه شما رو قادر می‌سازه تا بتونید روبوت‌های متاتگ‌های مناسب رو به صفحات و خوراک‌ها اضافه کنید و آرشیوهای بی‌مصرف   لینک‌های NoFollowی غیر ضروری رو غیر فعال نمایید.

Scribe SEO Premium

افزونه Scribe SEO سه کار اصلی زیر را برای شما انجام می‌دهید:

افزونه ای که شاید بتوان گقت کامل ترین افزونه می باشداول اینکه ابزار کلیدواژه یاب است که کلمات کلیدی را برای شما پیدا می‌کند، از آنجایی که کلیدواژه های برای یافتن مقالات شما نقش اساسی دارند این افزونه سعی می‌کند بهترین کلیدواژه‌ها را برای شما پیدا کند.

دوم اینکه مطلب شما را آنالیز می‌کند و اطلاعات از قبیل بهترین عنوان، تگ توضیحات، کلمات کلیدی صحیح و … را بهینه می‌کند.

و سومین وظیفه این افزونه ایجاد لینک‌های ورودی به مطالب شما می‌باشد، در این صورت ارزش مطلب شما در موتورهای جستجو بیشتر می‌شود.

SEO Pressor Premium

این افزونه در سایت Ask.com رتبه اول سئو را کسب کرده و زمانی که شما این افزونه را فعال میکنید پیغام “سئوی قدرت گرفته از فشار سئو” را در زیر فوتر سایت خود مشاهده خواهید کرد.
  • آنالیز کردن تگ های H1 , H2 و H3
  • آنالیز کردن کلمات کلیدی که در محتوای متن قرار دارند.
  • آنالیز کردن مکان قرار کیری کلمات (تیتر,محتوا و …)
  • آنالیز کردن تمام تصاویر و لینک ها
  • آنالیز کردن نوع فونت
  • شناسایی و استفاده از استایل و حالات نوشتاری به عنوان کلمات کلیدی (ضخیم,خط کشیده شده,ایتالیک)
  • شناسای و استفاده از تگ برای تصاویر
  • تست کردن و امتیاز دادن به سئوی نوشته/برگه (توسط یک ابزارک در قسمت “نوشته تازه”)
  • نشان دادن دلایل دادن و یا ندادن امیتاز به پست
  • ست کردن الگوریتم ها در گوگل
  • نمایش واقعی امتیاز در زمانی که محتوا عوض میشود
  • بهره مندی از تنظیمات ساده و سریع
  • پیشنهاد دادن برای وارد کردن مسائل جا افتاده در سئو (در هنگام تایپ)
  • افزایش سئوی سایت در موتورهای جست و جو از طریق پمپ کردن
  • افزایش ترافیک برای سایت شما

SEO Smart Links Premium

وظیفه این افزونه ساخت لینک‌های داخلی است، شما تنها باید کلمات کلیدی مطلب خود را مشخص کنید تا SEO Smart Links بر اساس کلمات کلیدی انتخابی شما لینک بسازد. در حقیقت این افزونه بر روی سئو داخلی وبلاگ شما کار خواهد کرد.

افزونه ای برای بهینه کردن سایت با کار بر روی لینک ها است.بسیاری بر این باورند که استفاده از این افزونه باعث بروز مسائلی بر روی لینک‌های وبلاگ می‌شود، برای مثال تعداد لینک‌ها را افزایش می‌دهد و نتیجه اینکه وبلاگ تبدیل به یک وبلاگ اسپم شده تمام عیار می‌شود. ولی باید کمی عاقلانه تر باشیم، این موضوع بستگی به نحوه استفاده شما از این افزونه دارد، در صورتی که شما اجازه دهید به تعداد نامحدود لینک ساخته شود درست است، وبلاگ شما شبیه به اسپمر ها خواهد بود و از طرف گوگل هم جریمه خواهید شد

SEO Ultimate

این افزونه کنترل کامل و بسیار خوبی بر روی عناوین ، برچسب ها ، پست ها و صفحات شما را جهت بهینه سازی در موتورهای جستجو فراهم می کند

Smart SEO Premium

smart SEO یک افزونه سئوی پریمیوم با قیمت ۲۰ دلار میباشد که توسط codecanyon ارائه شد و دارای تنظیمات زیادی میباشد که اکثر آنها به صورت پیش فرض اتوماتیک بوده و با وردپرس شما ست میشوند. این افزونه یک ابزارک در قسمت”نوشته تازه” ایجاد میکند که در آن یا یک نوار سبز رنگ میزان سئوی سایت شما + موارد دیگر مربوط به کلمات کلیدی را به شما نشان میدهد تا چیزی را از قلم نیندازید.

  • چک کردن محتوای پست به صورت اتوماتیک
  • چک کردن زمان به صورت اتوماتیک (نمیدونم کار این قسمت چیه)
  • قابلیت جدا کردن و بخش بخش کردن عنوان
  • نمایش امتیاز سئو
  • برگرداندن تمام تنظیمات به حالت اولیه بعد از غیر فعال کردن افزونه
  • جدا کردن کلمات کلیدی از عنوان
  • پیدا کردن کلمات کلیدی از بین تگ ها و برچسب ها (بین ۱۰ تا ۶۰ حرف)
  • یافتن کلمات کلیدی در چکیده پست (کمتز از ۲۰۰ حرف)
  • یافتن کلمات کلیدی از تمام نوشته
  • پیدا کردن لغات مهم در تگهای h1,h2, و h3 و نوع استایل نوشته و اندازه قلم

SEO Friendly Images

افزونه SEO Friendly Images وردپرس جهت بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو است.این افزونه نیز جهت بهینه سازی تصاویر سایت شما به کار برده می شود.افزونه SEO Friendly Images به شما کمک می کند تا با اضافه کردن ویژگی های ALT و TITLE بر روی تگ img تصاویر ، آنها را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنید

WordPress SEO By Yoast

افزونه قدرتمند و کامل WordPress SEO by Yoast را انتخاب کردیم، افزونه ای که علاوه بر کارها و تنظیماتی که افزونه های دیگر انجام می‌دهند، قابلیت ارتباط با شبکه های اجتماعی، بهینه سازی شخصی و منحصر به فرد هر پست، ایجاد سایت مپ اختصاصی و فوق‌العاده مفید، ایجاد نقشه مسیر حرکت ربات‌های جستجوگر و به طور کلی تحت پوشش قرار دادن تمامی بخش‌های وردپرس، همه و همه در این افزونه به رایگان جمع آوری شده است.

پلاگین های ضد اسپم و آنتی ویروس

Akismet

یکی از ضروری ترین افزونه های مورد نیاز که حتماً باید در زمان راه اندازی وردپرس نصب بشود، افزونه akismet است. این افزونه در بسته وردپرس فارسی همراه با افزونه جلالی وجود دارد. کاربرد این افزونه، شناسایی دیدگاه های جفنگ ( اسپم ) هست.

AntiSpam Bee

این افزونه مانند سایر افزونه های جلوگیری از اسپم ها خیلی قدرتمند و می باشد. طریقه ی کار با این افزونه بسیار ساده است و دارای کنترل پنلی برای تنظیم افزونه می باشد. برای استفاده از این افزونه کافیست فقط شما افزونه را دانلود و فعال کنید.

Growmap Anti Spambot Plugin

هیچ چیز نا امید کننده تر از کدهای captcha ای که به سختی دیده می شوند نیست، هنوز صاحبان سایت ها عقیده دارند که آنها برای کمک به کنترل هرزنامه ها بسیار واجب و حیاتی هستند. پلاگین قدرتمند Growmap Anti Spambot یا GASP، درمانی برای کدهای captcha ی آزار دهنده است.

Login LockDown

یک افزونه قدرتمند است که به کمک آن میتوانید تعداد دفعات تلاش برای ورود با وارد کردن رمز اشتباه را محدود نمائید و برای کسانی که با یک IP بیش از تعداد محدودیت تلاش کردن مدت زمانی را برای بستن آن آی پی در نظر بگیرید .تعداد دفعات برای تلاش و مدت زمان بستن آی پی توسط شما در داخل پنل به راحتی قابل تغییر است .

SI CAPTCHA Anti-Spam

افزونه ای بسیار عالی برای استفاده از کدها و تصاویر امنیتی برای وردپرس شما. با استفاده از این افزونه، شما می توانید از ارسال هرزنامه ها جلوگیری کنید. با استفاده از این افزونه هم چنین می توانید در تمامی فرم های تماس، عضویت کاربران ، نظرات و … خود از این کد و تصویر امنیتی استفاده کنید و وردپرس خود را امن تر کنید.
تنظیمات این افزونه به دلخواه شما قابل تغییر است. می توانید برای تصاویر امنیتی خود از صدا استفاده کنید که کاربران صدای کد درون تصویر را بشنوند.
فکر می کنم این افزونه گامی بسیار بزرگ در امن تر کردن وردپرس باشد.

WP-ReCaptcha

این پلاگین با استفاده از یک روبات به طور راندوم کلمات را تولید میکند.
باید اعتراف کنیم که بعضی از کلمات واقعا قابل خواندن نیستند!
این پلاگین تنها پلاگینی هست که هم به صورت کلمه و هم فایل صوتی اسپم یابی میکند!
همچنین این پلاگین کنار استفاده از کلمات و فایل صوتی از موتور های دیگری برای اسپم یابی استفاده میکند.همچنین میتوان از آن در فرم ورود و ثبت نام استفاده کرد.برخی از فروم ها این اسکریپت را اسپم یاب پیش فرض خود قرار داده اند.از جمله ip.board.بله همان اسکریپت هست که به صورت پلاگین وردپرس درآمده است.

Maintenance

این پلاگین را دوست عزیزمان آقای حسین راد معرفی کردند, کار این افزونه به این صورت است که وب سایت خود را بر روی تعمیر و نگهداری می بندید که تنها راه دسترسی از طریق لاگین کردن است؛ موتورهای جستجو و کاربران نمی توانند سایت شما را ببینند. افزونه جالبیه و جاهای مختلفی میشه استفاده نمود.

پلاگین های نظرات

CommentLuv Free/Premium

این افزونه این امکان رو به شما می‌ده که بتونی آخرین عنوان مطالب بلاگ نظردهنده رو توی سایتتون به نمایش بگذارید. معمولاً نظر دهندگان عاشق این افزونه هستند و این افزونه می‌تونه رابطهی شما رو با اونها نزدیک‌تر کنه و آن‌ها هم میل بیشتری برای ارسال نظر در بلاگتون رو داشته باشند. یک افزونه خوب-خوب برای هر شخص به حساب میاد!

Disqus

این پلاگین دیسکاس نام دارد که دیدگاههای سایت شما را بصورت آژاکس و خیلی حرفه ای نشان میدهد طوری که احساس میکنید در قسمت دیدگاهها یک شبکه اجتماعی وجود دارد زیزا امکان follow کردن کاربران ورود بوسیله شبکه های اجتماعی و سایت خود دیسکاس وجود دارد و همچنین نمایش برترین نظر دهندگان.
از دیگر امکانات این افزونه مدیریت قدرتمند دیدگاهها و سازگاری کامل با وردپرس است،امکان رای دادن به نظرات و به مطالب  و امکانات جالب دیگر است.

Facebook Comments For WordPress

با استفاده از پلاگین دیگر نیازی نیست که بازدیدکنندگان و کاربران سایت شما برای دادن نظرات در سایت شما ثبت نام کنند ، بلکه می توانند با همان حساب فیسبوک خود نیز نظراتشان را در سایت شما بیان کرده و حتی آن را در فیسبوک خود منتشر کنند.

IntenseDebate

این افزونه یکی از بهترین افزونه های کاربردی وردپرس است که امکان نظر دادن در از طریق شبکه ها و سرویس های مختلف در قسمت نظرات سایت را فراهم می کند ، مانند نظر دادن از طریق ایمیل ، توییتر ، گوگل ریدر ، فرندفید  و … که باعث ایجاد فضایی برای نظر دادن و کامنت دهی توسط کاربران سرویس های دیگر که سایت شما را دنبال می کنند ، فراهم می شود و بازدیدکنندگان  را تشویق به نظر و کامنت دادن بدون وارد شدن به وبلاگ و سایتتان می نماید.

Livefyre

این افزونه  امکاناتی را به شما ارایه می کنند نظیر مدیریت چندگانه نظرات، قابلیت یافتن همه نظرات یک فرد و بررسی آنها در آن واحد، داشتن یک داشبورد متمرکز و همچنین لزوم ورود کاربران برای گذاشتن نظر.

OpenID

ورود از طریق OpenID یک استاندارد باز است که اجازه می دهد تا کاربران بدون ایجاد رمز عبور جدید بر روی وب سایت های تأیید هویت شوند. این کاربران را قادر می سازد تا برای ثبت نام  و یا نظر در وبلاگ وردپرس  ناحیه مشخص شده را کلیک نمایند.

Subscribe To Comments

شاید شما هم در سایت ها و وبلاگ ها بسیاری یک بخش یا یک چک باکس برای مطلع شدن از نظرات بعدی در مورد آن مطلب را دیده باشید و حتی استفاده کرده اید. این پلاگین همین کار را انجام داده و اجازه اطلاع پیدا کردن از نطرات دیگران را از طریق ایمیل به کاربران می دهد.

WP Ajax Edit Comments

در قسمت کامنت ها و کادر نظردهی در سایت های وردپرسی ، اگر کاربری نظر خود را داده باشد دیگر نمی تواند آن را ویرایش و تغییر دهد. اما با این پلاگین ، بعد از نصب بر روی وردپرس می توان به کاربران این امکان را داد که نظرات و کامنت های خود را بعد از ارسال نیز ویرایش و تغییر دهند.

پلاگین های اشتراک گذاری

AddThis

افزونه   addthis امکان اشتراک گذاری مطالب شمادربیش از۳۳۰سایت محبوب اشتراک گذاری رافراهم میکنه.
ازجمله سایت هایی که این افزونه پشتیبانی می کنه :

فیسبوک

تویتتر

گوگل پلاس

وصدها سایت اجتماعی دیگر

Share Buttons By Lockerz 

این افزونه نیازی به تعریف نداره و به چشم اکثر وب مستر ها آشنا است, نمایش دوکمه اشتراک در بالا یا پائین و قابلیت اشتراک و ارسال مطالب را دارا می باشد.

ShareThis

یکی از افزونه های چند منظوره و بسیار محبوب و پرطرفدار در وردپرس است که می توانید از طریق انتخاب آیکون ها و دکمه های مختلف ، این پلاگین را تنظیم کنید. همچنین این افزونه امکان نمایش تعداد اشتراک گذاری مطالب شما را دارد. این پلاگین فوق العاده هم امکان اشتراک گذاری در بیش از 100 وب سایت اجتماعی را به شما می دهد.

Sociable

توسط این پلاگین جالب می توانید آیکون ها و دکمه های اشتراک گذاری مطالب مانند Twitter, Facebook, Digg, Reddit, StumbleUpon و … را به راحتی در بالا یا پایین صفحه و در بین مطالب سایتتان قرار دهید.

WordPress Social Bar Premium

با این افزونه یک نوار اشتراک گذاری شناور به مقالات خود را در وب سایت خود اضافه می کنید و این نوار همیشه قابل مشاهده است،و اجازه می دهد تا به راحتی به اشتراک گذاری آسان مقاله توسط خوانندگان خود در سایت های مختلف اجتماعی تنها با یک کلیک صورت بگیرد و کاملا قابل تنظیم است و با توجه به نیازهای شما.

پلاگین های آمار گیر

Clicky Free/Premium

ای افزونه برای آمار زمان واقعی و تجزیه و تحلیل وب برای ردیابی بازدید کنندگان وب سایت شما است. این ویژگی های بزرگ مانند زمان واقعی برای تجزیه و تحلیل، تقسیم بندی های بازدید کننده، تجزیه و تحلیل توییتر، نسخه تلفن همراه، تجزیه و تحلیل ویدئو و بسیاری دیگر می باشد.

Extended Google Analytics For WordPress Premium

برای راه اندازی این افزونه لازم است کد جاوا اسکریپت که برای فعال کردن ردیابی Google Analytics برای وبلاگ وردپرس شما را تهیه کنید.این پلاگین به ردیابی رویداد است و دارای ویژگی های دیگری برای دریافت، ردیابی از لینک های بین المللی عازم ناحیه دور دست و ارتباط AdSense را به تجزیه و تحلیل می باشد.

StatPress

از امکانات این افزونه می توان به آمار بازدید بازدید کننده ها,عنکبوت های موتور جستجو(spiders),کلمات کلیدی جستجو شده,فید,مرورگر و… اشاره کرد.
دیگر ویژگی این افزونه نمایش صفحات بازدید شده بازدید کننده شما از سایت می باشد.همچنین دارای ابزارک قرار دادن کد php در منوی سایت می باشد.

WordPress.Com Stats

قابلیت منحصر به فرد این افزونه سادگی,سرعت بالای آن می باشد.این افزونه اطلاعات جامعی از وب سایت شما و عملکرد بازدید کننده در وب سایت شما دارد.

پلاگین های مدیریت بک آپ

BackupBuddy Premium

افزونه BackupBuddy پرطرفدارترین پلاگین بکاپ گیر برای وردپرس هست.بعد از فعال سازی متوجه خواهید شد که افزونه به دو حالت کاملا فول و یا فقط پشتیبان گیری از دیتابیس ها کار خود را انجام میدهد ، بعد از انجام مراحل بکاپ و دریافت آن میتوانید از بخشی دیگر از این افزونه یک صفحه بازگردانی (ری اِستور) را دریافت کرده و در مواقع لازم از آن استفاده کنید. درضمن توجه داشته باشید که این افزونه قادر به ارسال فایل های بکاپ به DropBox , Amazon , Rackspace cloud و سرور های دلخواه شما از طریق FTP و یا به یک ایمیل خاص میباشد.

VaultPress Premium

VaultPress به عنوان یکی از بهترین پشتیبان وردپرس و پلاگین های امنیتی برای “هر پست، تصویر، و صفحه. هر نظر، تجدید نظر، و تنظیم می باشد. کاملا مناسب برای سایت های شخصی، حرفه ای، کوچک و متوسط کسب و کار است.

WP-DB Manager

تهیه ی نسخه ی پشتیبان از داده های سایت، امری بسیار مهم و حیاتی است. این امکان وجود دارد که داده های سایت تان را به آسانی و بر اثر هک شدن سایت یا مشکلات پیش آمده در سرور سایت و … از دست بدهید. پس عاقلانه ترین کار جهت بروز نکردن چنین مشکلاتی، پشتیبان گیری همیشگی از داده های سایت تان است و چه بهتر که این کار را توسط افزونه ی WP-DB Manager انجام دهید.

WP-Optimize

حذف رونوشت ها و ذخیره های خودکار نوشته ها؛
حذف دیدگاه های جفنگ (اسپم) ؛
حذف دیدگاههای تایید نشده؛
بهینه سازی پایگاه داده رو در اختیار شما قرار میده که براحتی بتونید بخشی از مدیریت سایت خودتون رو در دست بگیرید.

پلاگین های تماس

AJAX Contact Forms Premium

افزونه فرم تماس آجاکس بر مبنای جی کوئری جهت مدیریت یکپارچه را به پلت فرم وردپرس ادغام می شود و دارای یک پیغام توییتر از ویژگی های ساخته شده در آن است.

Contact Form 7

افزونه‌ای ساده و در عین حال انعطاف پذیر برای ساختن فرم‌های تماس برای ارتباط کاربران با شما است.
با استفاده از آن می‌توانید به صورت همزمان از چندین فرم تماس در قسمت‌های مختلف سایت خود استفاده نمایید. تمامی فرم‌ها قابلیت سفارشی شدن کامل از لحاظ پست الکترونیک و نحوه‌ی نمایش را دارند. تمامی فرم‌های ساخته شده از قدرت Ajax و قابلیت جلوگیری کردن از ارسال پیام‌های جفنگ با استفاده از افزونه‌یAkismet استفاده می‌کنند.

DynamicWP Contact Form

این فرم تماس با طراحی شده توسط AJAX، با اثرات کشویی و دکمه های شناور. این افزونه است که تحت مجوز GPL منبع باز و کاملا رایگان است برای استفاده بدون هیچ گونه محدودیت.

Gravity Forms Premium

این افزونه یکی از بهترین پلاگین فرم تماس با ما را می سازد که می تواند شما را به سرعت به طراحی و ویرایش اشکال از پنل مدیریت وردپرس خود انجام دهید. این ویژگی های مختلف مانند منطق شرطی، مدیریت ورود، اطلاعیه، سبک و طرح بندی، و بسیاری دیگر که می تواند به شما احساس منحصر به فرد بودن را بدهد.

Quform Premium

این افزونه ساده ترین راه برای ساخت فرم ها در چند کلیک با استفاده از کشیدن و رها کردن در فرم ساز است. این افزونه تضمین می کند که شما بهترین طرح و فرم و عملکرد بدون نیاز به لمس یک خط از کد را داشته باشید.

QR: پک 50 پلاگین ضروری وردپرس که شما باید بدانید
مرجع : سزار وردپرس
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=14608

دیدگاه‌های کاربران 131 نظر

  1. آرمین رحمانیان

    ممنون از مقاله خوبتون

  2. حسین حاجی پور

    ممنون مهندس.

  3. سایت خوبی دارید

  4. احسان امیری

    من دارم از تک تک مقاله هاتون استفاده می کنم !

  5. تشکر.

  6. محمد کمالی قالی باف

    واقعا وبلاگ فوق العاده ای دارید !

  7. مهرداد جعفری

    مطلب جالبی بود ممنون

  8. علی صیاد پور

    درود..سایت مفیدی دارید

  9. علی صیاد پور

    خیلی خیلی ممنون مفید بود

  10. مجید کوت آبادی

    بسیار عالی

  11. سلام.این افزونه رو جا انداختی.این هم کاربردیه.
    http://wordpress.org/extend/plugins/maintenance/screenshots/

  12. ابوالفضل اصغری

    درود

    از شما به خاطر زحمات بی دریغی که میکشید سپاسگزارم . امیدوارم که موفق باشید

  13. محمد امیر حاجل.

    واقعاً خیلی کامل و مفید بود

    خسته نباشی رضا جان

  14. سلام
    خیلی ممنون از افزونه ها اگه میشه بیشتر به اسکریپت بپردازید و اسکریپت های رایگان و حتی پولی رو هم بزارید.
    با تشکر
    http://m-graphic.ir

  15. دستتون درد نکنه. خیلی به دردم خوردن. یه دنیا تشکر.

  16. سلام آقا رضا.
    خیلی کامل و مفید بود. استفاده کردم.
    فقط به هر افزونه از 1 تا 10 یه امتیازی میدادی تا بتونیم راحت تر انتخابشون کنیم

    • محمد جان واقعا سخته انتخاب از بین این ها.هر کدام از این ها یکسری قابلیت دارنند و ویژگی های خاص خود.

  17. محمودزمانی|تهران گراف

    رضا جان مثل همیشه ترکوندی آفرین

  18. mer30,kheili mofid boodan

  19. سلام خسته نباشید

    اول یه دنیا ممنون خیلی مطلب خوبی بود خیلی

    همیشه تو این فکر بودم چه افزونه هایی ضروریه ممنون

    در حال حاضر افزونه اولی رو تست کردم ولی نصب نشد ارور داد نمیدونم چرا!

    موفق باشید

    • سلام دوست من
      سرویس Cloudflare برای افزایش سرعت بارگذاری و امنیت سایت می باشد.
      در مورد این افزونه یک آموزش کلی آماده میکنم و کلیه بخش های آن را معرفی میکنیم.

  20. باسلام

    فقط خواستم از تمامی زحماتتنون تشکر کنم.

    بی نهایت ممنون و در ضمن عید سعید غدیر بر شما مبارک باشد.

  21. سلام ، یه خسته نباشید گرم بگم اول….

    و بعد سوالم اینه که چرا میگید که افزونه زیاد نصب نکنیم؟؟ من از حدودا 10 تا سایت معتبر که تو سیاره هم هستن دیدم و خوندم که گفتن اون بحث مال گذشته بوده که افزونه زیادی نصب نکنید و الان مشکلی نداره!!!

    ولی کلا نظر شما چیه ؟؟؟ این تعداد و اندازه معین نداره ؟؟ مثلا به چند تا میگن زیاد و به چند تا میگن استاندارد؟؟

    متشکرم

  22. سلام ممنونم

    یه سوال وقتی من میخوام افزونه ای رو نصب کنم حالا هر افزونه ای نمیتونم

    پیام میده نمیتوان پوشه ای ایجاد کرد

    باید چیکار کنم؟

    موفق باشید

    • سلام
      مربوط به پرمیشن ها و سطح دسترسی می باشد.
      از طریق پنل مدیریت هاستتون نسبت به ایجاد پوشه اقدام کنید در یک مسیر ببینید مشکلی هست یا نه؟
      اگر نبود پرمیشن یا حق دسترسی پوشه پلاگین را نگاه کنید ببینید 755 هست یا نه؟
      ممکن است بخاطر یک افزونه امنیتی هم اگر نصب کرده باشید اجازه ایجاد پوشه جدید را به شما ندهد.بررسی کنید و نتیجه را بگید تا راهنمائیتون بکنیم.

  23. این پلاگین BackupBuddy Premium پولیه ، من نمونه این رو یعنی مشابهش رو به صورت رایگان میخوام! چی پیشنهاد میکنید؟

  24. home/*****/public_html/wp-content/upgrade نمیتوان پوشه جدید ساخت

    این مشکل پیش میاد

    مگه پلاگین ها تو پوشه پلاگین ها نصب نمیشه

    الان هیچ افزونه ای نمیتونم نصب کنم باید چیکار کنم

    موفق باشید

    • این راه حل رو در چند تا از سایت ها دیدم تست بکنید :

      “برای رفع این مشکل وارد فایل منیجر هاستتان شوید. فایل که مربوط به تنظیمات ورد پرس است با نام wp-config.php را بیابید و بر روی آن کلیک کنید سپس بر روی Edit در بالای صفحه برای تغییر محتویات کلیک کنید
      سپس کد زیر را به انتهای فایل فوق اضافه کرده و آن را Save کنید :
      [php]
      if(is_admin()) {
      add_filter(‘filesystem_method’, create_function(‘$a’, ‘return "direct";’ ));
      define( ‘FS_CHMOD_DIR’, 0751 );
      }
      [/php]
      سپس مجدد وارد نرم افزار ورد پرس خود شوید و برای نصب افزونهاقدام کنید”

      • ممنون رضا عزیز

        ولی این مشکل خود به خود درست شد

        یه مشکل دیگه به وجود اومده

        هر افزونه ای میخوام نصب کنم این ارور رو میده

        Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 7680 bytes) in /home/lifeagai/public_html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-direct.php on line 196

        باید چیکار کرد؟

        با علی

        • برای حل مشکلتون یک پست اختصاصی زدم برید مرحله به مرحله عمل کنید تا مشکلتون حل بشه.
          [php]
          https://www.3zar.ir/?p=15026
          [/php]

          • ممنون رضا عزیز

            یه مشکل دیگه

            می‌توان پرونده را کپی کرد. /home/*****/public_html/wp-content/plugins/****/screenshot-2.png

            باید چیکار کرد رضا جان؟

            • بیشتر توضیح بدهید دوست گرامی.

              • رضا جان وقتی میخوام افزونه ای نصب کنم این مشکل پیش میاد

                میزنه نمیتوان پرونده را کپی کرد و اون متن رو میزنه؟

              • خوب در مورد نصب افزونه های دیگر هم آیا این مشکل را داری یا نه ؟
                اگر داشتی کلیه افزونه هایی که نصب کردی را غیر فعال کن و و نسبت به فعال سازی افزونه اقدام کن, در صورت وجود خطا مراحل لینکی که معرفی کردم بهتون را انجام بدهید.

  25. سلام و خسته نباشید بگم اول…. 🙂

    سوالم اینه که من میتونم بگم حد اقل 10 تا سایت معتبر دیدم که جدیدا گفتن که دیگه مثل گذشته نیست وردپرس و نصب افزونه تاثیر چندانی نداره بر کارکردش! سوال بنده اینه که این مشکلی که شما ابتدا گفتید با نصب افزونه زیادی متحمل میشه چیه؟؟؟ و اینکه سقفش چقدره؟ یعنی چند تا نصب کنی میشه گفت زیاده روی شده و چند تا معقوله؟؟

    متشکرم

    • سلام رسول جان
      دوست عزیز شاید با نصب چند افزونه اول اتفاق خاصی نیفتد و سایت شما با اختلاف چند میلی ثانیه بالا بیاید ، اما پس از چندی و افزودن افزونه های بیشتر ، ملاحظه می کنید که سرعت سایت شما پایین آمده است.با استفاده از افزونه ای که می توانید از سرعت بالا آمدن سایت و تاثیر افزونه هایتان بر آن آگاه شوید.

      [php]
      http://wordpress.org/extend/plugins/p3-profiler/
      [/php]
      اما برای آغاز کار بر روی دکمه اسکن کلیک می کنیم تا افزونه شروع به اسکن اطلاعات کند،البته باید قدری صبور باشید ، پس از اسکن اطلاعات صفحه ای جدید را خواهید دید که اطلاعات جالبی را به شما نمایش می دهد.این اطلاعات شامل مدت زمان بارگذاری صفحات و تاثیر افزونه هایتان را برآن نشان می دهد.
      به طور مثال افزونه تاریخ جلالی ۰٫۰۴۲۳ ثانیه سبب تاخیر در بالا آمدن سایت می شود. ( البته این سرعت مربوط به زمانی است که وردپرس را به تازگی راه اندازی کرده اید. ) در سایر تب های این افزونه نیز اطلاعات جالب دیگری به شما نمایش داده می شود که کارآمد می باشد، مانند تاثیر بارگذاری پوسته بر سرعت سایت و مقایسه با حالت اولیه وردپرس ( بدون افزونه و با پوسته ی پیش فرض ) و …

  26. دوست عزیز شما می تونید پلاگین BackupBuddy Premium را از لینک زیر دانلودش کنید :
    [php]
    https://www.3zar.ir/download/wp/backupbuddy2.2.33-www.3zar.ir.zip
    [/php]
    موفق باشید !

    • وای عالیه ولی قربونت برم مگه پولی نیست این؟؟؟ میشه توضیح بدی؟ 😀

      • استفاده کن رسول جان.
        بزودی پک افزونه های پولی و حرفه ای وردپرس که به قیمت گذاف بفروش می رسد را براتون آماده میکنم.

  27. سلام و خسته نباشید
    اگه امکان داره راهنمائئیم کنید که چطور می تونم لینک وردپرس رو از پایین صفحات سایتم بردارم.

    • سلام رضا جان
      اگر منظورتان را دقیق فهمیده باشم برای حذف لینک ورد پرس و تغییر آن به نام دلخواه خود کد زیر را داخل فایل functions.php خود کپی نموده و متن خود را بجای 3zar قرار دهید:
      [php]
      function remove_footer_admin () {
      echo "3zar";
      }
      add_filter(‘admin_footer_text’, ‘remove_footer_admin’);
      [/php]
      اگر منظورتان جای دیگر است دقیق تر بگید و یا اینکه یک اسکرین شات بزارید.

  28. متشکرم ازت ممنونم ، چشم..

    راستی این قابلیت اپدیت شدن رو هم داره؟؟ یعنی اگر به روز رسانی بشه تو مخزن ، ما هم میتونیم بروز کنیم؟

    • خواهش.سعی کنید بروز رسانی نکنید تا حالا که باگی مشاهده نشده است از طرف سرویس دهنده این پلاگین.در صورت ارائه نسخه جدید حتما برای دانلود قرار می دهیم.

  29. بله هر افزونه ای میخوام نصب کنم همین مشکل رو دارم

    بعد وردپرس رو تازه نصب کردم یعنی هیچ افزونه ای ندارم

  30. رضا جان هیچ افزونه نصب نمیشه

    هیچ افزونه ای هم فعال نیست تازه وردپرس نصب کردم

    مشکل رو هم که شرح دادم براتون اون خطا رو میده

    • کارهایی که تو لینک زیر گفتم رو هم انجام دادید ؟
      https://www.3zar.ir/?p=15026

      • رضا جان مگه این لینکی که معرفی کردین برای محدودیت حافظه نیست؟

        خب من مشکل محدودیت حافظه فک نکنم داشته باشم؟

        • بله شما درست می گید.راهکارهایی که فکرم میرسید را مطرح کردم.بیشتر تصور من اینه که باید مربوط به پرمیشن ها باشد ولی الان دیگه ذهنم کار نمیکنه دوست عزیز.

          • به هر حال ممنونم رضا جان که وقتتو گذاشتی

            یه افزونه ای میخواستم که وقتی پستی در سایت منتشر کردم به صورت اتومات در فیسبوک منتشر بشه؟

            و اینکه هر کاری کردم در فیدبرنر گوگل ثبت نام کنم نتونستم؟

            ممنون رضا جان

            • دوست خوبم سامان به این موضوع اشاره نموده است :
              [php]
              http://bit.ly/KTYvKu
              http://bit.ly/LyWBkC
              http://bit.ly/KHrmU5
              [/php]
              اگر هنوز مشکل داشتید با این قضیه بگید تا کمکتون نمایم.

  31. ممنون رضا جان

    کمی در مورد واتر مارک کردن عکس ها توضیح بدین

    اون افزونه وردپرس که حضور ذهن ندارم زیاد کار آمد نیست

    • خواهش.
      دقیقا دنبال چه مدل افزونه واتر مارک هستید؟

      • یه افزونه ای که به صورت اتومات عکس ها رو واتر مارک کنه یه افزونه استفاده کردم ولی اصلا راضی نبودم

        یا اگه سرویس انلاینی سراغ دارین که این کارو انجام بده

  32. اکبر شیرازی

    سلام
    خسته نباشید
    دستتون درد نکنه
    شما مشاوره تلفنی هم میتونید بدید؟
    دوتا سوال:
    1- عکس کاربران (آواتور) چطوری فعال میشه؟
    2- در سایت من آیکون نظرات افتاده روی یه آیکون دیگه چطوری میتونم درستش کنم؟
    اگه میشه یه سر به سایتم بزنید راهنمائی کنید
    ممنون
    شیرازی

    • سلام اکبر جان ببخشید دیر جواب شما رو دادم.
      با ایمیلم تماس بگیرید پاسخ گو هستم.
      باید در سایت گراواتور در آدرس زیر ثبت نام نموده و پس از ثبت نام هر کجا که ایمیل شما فراخوانی شود در بیشتر سایت ها گراواتور شما نمایش داده میشود.
      [php]
      https://fa.gravatar.com/
      [/php]
      در مورد آیکن هم مربوط به فارسی سازی قالب می باشد که با کمی تغییر در استایل درست میشه.

  33. یه سوال دیگه رضا جان در انتهای پست مطالب دیگر این نویسنده و مطالب مشابه زده

    اینارو چه جوری باید روی سایت ایجاد کرد؟

    • جهت نمایش مطالب مشابه از کد زیر می توانید استفاده کنید :
      [php]
      <?php
      //for use in the loop, list 5 post titles related to first tag on current post
      $tags = wp_get_post_tags($post->ID);
      if ($tags) {
      echo ‘مطالب مشابه’;
      $first_tag = $tags[0]->term_id;
      $args=array(
      ‘tag__in’ => array($first_tag),
      ‘post__not_in’ => array($post->ID),
      ‘showposts’=>5, ‘caller_get_posts’=>1
      );
      $my_query = new WP_Query($args);
      if( $my_query->have_posts() ) {
      while ($my_query->have_posts()) : $my_query->the_post(); ?>
      <p><a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="Permanent Link to <?php the_title_attribute(); ?>"><?php the_title(); ?></a></p>
      <?php endwhile;
      }
      }
      ?>
      [/php]

  34. رضا جان میشه رمز مدیریت رو بدم شما هم یه نگاه بندازی

    بینی چه پلاگینی لازمه …کجا قالب نیاز به ویرایش داره و…

    ؟؟

  35. سلام
    اقا رضا پلاگین درجه یک نسخه موبالی می خوام
    چیزی می شناسید ؟

    • سلام مصطفی جان
      پلاگین در این مورد زیاد است می توانید از :
      [php]
      برای بروز رسانی سایت از طریق موبایل
      http://downloads.wordpress.org/plugin/wphone.zip
      افزونه عالی برا ساخت نسخه موبایل و شناسایی آن
      http://wordpress.org/extend/plugins/verve-mobile-plugin/
      افزونه های دیگر هم:
      http://wordpress.org/extend/plugins/mobilepress
      http://wordpress.org/extend/plugins/wptouch/
      [/php]

  36. عالی بود
    بابا دمت گرم

  37. واقعا ممنون
    و خوشحالم که هنوز دوستانی مثل شما اینطور و بدون هیچ چشم داشتی و فقط با هدف آموزش فعالیت میکنند

    امیدوارم موفق باشید و همینطور به فعالیت آموزشیتون ادامه بدید.

  38. Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also make comment
    due to this sensible piece of writing.

  39. دستت درد نکنه. واقعا پلاگین‌های خوبی توش پیدا کردم.

  40. حامد نورهانی

    سلام
    خسته نباشید
    افزونه p3 profiler به زبان فارسی ترجمه شد .
    فوق العاده است فقط یک بار امتحان کنید :

    لینک دانلود : http://www.itstar.ir

    موفق باشید

  41. من Subscribe To Comments رو نصب کردم ولی کار نمیکنه. افزونه Subscribe to Comments Reloaded رو هم امتحان کردم ولی مدیریت اشتراک هاش کار نمیکنه میشه. شما خودتون از چه افزونه ای استفاده میکنید برای نظرات؟ . تشکر

  42. محمد نعمان رحیمی

    آقا من نوکردم خیلی ممنون یعنی یگانه سایت که مثل یه آدم حرف زدو پیدا کردم افتخار میکنم به تو بازم صد آفرین!

  43. خیلی ممنونم مفید بود

  44. دریافت قیمت طلا

    سلام خیلی ممنون از مطالب خوبتون برقرار باشید

  45. مقاله خوبی بود ولی با AddThis و امثالهم سازگار نیستم بهتره کدهای اشتراک سازی دستی درست بشه ، چون همه افزونه ها بخاطر لود و مشکلات لود ، یا نمایش داده نمیشن یا جهت لود از مرجع درصد قابل توجهی سرعت رو پایین میارن/.

  46. یک سوال دارم اونم اینه که تو این سایت چند تا از این افزونه هایی که معرفی شده نصب شده و اسمشون چیه؟

  47. معین علیزاده

    خیلی خوب بود

  48. سلام، این قسمت اطلاع رسانی برای دیدگاه ها رو با استفاده از کدوم افزونه ایجاد کردید؟
    من افزونه subscribe to comments reloaded رو به پینشهاد یکی از دوستام نصب کردم ولی فارسی نیست و همچنین زیاد اش سر در نیاوردم :دی

    • سلام
      از همین افزونه با کمی ویرایش.در کل باید افزونه ها را برای خود سفارشی سازی بکنید.

  49. سلام میشه یه افزونه ارسال دیدگاه مثل سایت خودتون معرفی کنید (ارسال ایمیل موقه جواب دادن و …)

    با افزونه انتی اسپم

    ممنون از سایت فوقالعادتون

  50. ممنون از سایت خوبتون

  51. عالی بوووووووود

  52. عالی بودندافزونه ها

  53. سلام
    دوستان پیشخوان وردپرس من در بعضی از کامپیوترها درست نشان میده و در بعضی دیگر بهم ریخته است یعنی استیل نداره در پایانش هم میتویسه نشست باطله است
    لازم بذکر است که تازه اونطوری شده تازه ها هم افزونه ای نصب نکردم افزونه ها را هم غیر فعال کردم درست نشد.
    همه موارد را در فایرفاکس باز میکنم

  54. واقعا ممنون خیلی واسه سایتم احتیاج داشتم بخصوص که عکس های زیادی رو مجبورم بکار ببرم.

  55. مهدی از اهواز

    سلام من یه مشکلی دارم و دنبال یک افزونه ای میگردم که بتونم توی یه برگه ای در وردپرس یک لیستی از مجموعه بلاگ ها ای رو نشون بدم مثلا تو سایت خودم یک منوی نمایندگی ها دارم که این نمایندگی ها در چند استان قرار دارن و هر استان چند شهر و هر شهر چند شعبه داره میخوام لیست مجموعه بلاگ ها رو توی منوی شهر ها بذارم که توی این لیست شعبه های اون شهر رو بصورت جدول یا لیستی نشون بده دوستان اگه همچین افزونه ای وجود داره یا کسی راه حلی را میدونه بگید لطفا ممنون میشم.

  56. خرید آپارتمان

    بسیار ممنون از سایت خوبتون.. عالیه

  57. از مطالب خوبتان استفاده کردم و برایتان آرزوی موفقیت دارم .

  58. آقا دمت گرم

  59. سلام و خسته نباشید
    با تشکر از شما و اطلاعات مفید

  60. سلام،ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادین،دنبال افزونه ای میگردم که چند لینک همزمان روی تایتل قرار بده،مثلا “دانلود آهنگ مرتضی پاشایی” که روی دانلود یک لینک،روی آهنگ یک لینک و به ترتیب،ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

  61. سلام خسته نباشید.من دنبال پلاگینی میگردم که کاربر بتونه باهاش ورود اطلاعات کنه.مثلا بتونه مشخصات خودشو ثبت کنه داخل یک فرم وخروجی اون فرم توی سایت نمایش داده بشه برای سایر کاربران.به طور مثال سایت مربوط به خرید و فروش ملک.یه کاربر میاد داخل سایت و مشخصات خونشو داخل فرم پر میکنه و ثبت میکنه این فرمو میخوام نشون بده داخل سایت برای کاربرایی که دنبال خونه میگردن.
    پلاگینی هست براش؟

  62. کولر گازی اسپیلت

    عالی بود , ممنون بابت به اشتراک گذاری این مطالب مفید

  63. بدون شک از بهترین آنتی اسپم ها که خیلی خوب با قالب های وردپرس هم همخوانی داره si captcha خواهد بود..
    ممنون از مطلب کاملتون…

  64. آموزش وردپرس

    یک دنیا ممنونم از سایت خوبتون.من از مخاطبین سایت شما هستم و همیشه به سایتتون سر میزنم.یه خسته نباشید حسابی به همه دست اندرکارانتون.

  65. سلام
    ممنون از سایت خوبتون

  66. واقعا بی نظیر بود مطالب سایتتون.
    اگر امکانش هست مطالبی هم راجع به روش استفاده هر افزونه بگذارید

  67. آقا عالی بود ….
    فقط ی سوال
    فزونه ای میشناسید که درقسمت نظرات چند فیلد رو بگیره و به صورت جدول نشون بده ؟
    ممنون میشم اگه پاسخ رو بهم ایمیل کنید اگر شرایط هست !
    با تشکر

  68. تشکر از مطالب خوبتون 🙂

  69. سلام دوستان ممنونم از مقاله خوبتون
    دوستان من سایت موزیک دارم دنیال یه افزونه یا کدی میگردم که اسم خواننده و آهنگ رو لینک دارم کنم به تگ اسم خودشون
    نمونه کار سوالم رو میتونید تو سایت نکس وان موزیک ببینید
    باتشکر

  70. فروشگاه اینترنتی

    عالی بود ممنون

  71. سلام میشه لینک دانلودشم بزارید ؟

  72. رضا جان ممنون از زحمات و تلاش شما انشالله همیشه پیشرفت کنید، بسیار عالی بود حتما استفاده خواهیم کرد
    با تشکر
    کارابرتر

  73. سلام مطلبتون فوق العاده بود ممنون

  74. سلام،
    عالی بود ، منتهی مطالبتون رو مفصل تر بزارید به نظر من بهتره.
    با تشکر

  75. لوازم آرایشی و بهداشتی

    شناخت این پلاگینها تقریبا برای هر مدیری که وبسایت وورد پرسی داره لازم هست
    ممنون که اشاره کردید

  76. ممنون
    بین افزونه های سئو وردپرس کدام را پیشنهاد می دهید

  77. اهواز توسعه

    Gravity Forms افزونه بسیار خوبی هست در ساخت فرم ها همیشه استفاده میکنم ازش تشکر از مطالب خوبتون 🙂

  78. هاست وردپرس

    فوق العاده عالی بود این مطلب هر چی واقعا تو وردپرس نیاز هست رو معرفی کردین ممنون از شما
    بابت مطالب مفید و عالیتون
    برای سئو یوست بهترینه ؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.