ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> ۱۰ افزونه مهم در وردپرس .

۱۰ افزونه مهم در وردپرس .

12345
۱۰ افزونه مهم در وردپرس .بازبینی توسط 3zar در 05-08-1391امتیاز: 5.0۱۰ افزونه مهم در وردپرس .وردپرس به خودی خود سیستمی است که می تواند نیازهای کاربر را به زانو درآورد.قدرت اصلی وردپرس در هسته قوی و منعطف آن و نیز رابط کاربری راحت و کاربرپسند ...

وردپرس به خودی خود سیستمی است که می تواند نیازهای کاربر را به زانو درآورد.قدرت اصلی وردپرس در هسته قوی و منعطف آن و نیز رابط کاربری راحت و کاربرپسند آن نهفته است.

امروز برای شما دوستان عزیز 10 افزونه مهم که کاربردی هستند را معرفی میکنیم برای دانلود و استفاده بهینه لذت ببرید.

۱.W3 Total Cache

احتمالا اکثر دوستان با این افزونه آشنا هستند که موفق شد یکی از جوایز بهترین افزونه وردپرس را هم در ۲۰۱۰ از آن خود کند.این پلاگین محتویات سایت شما را کش(Cache) می کند و دم دست می گذارد تا هر بار مجبور نباشد از سوراخ سنبه های وبلاگ دنبال جزئیات صفحه بگردد در نتیجه می تواند سرعت وبلاگ را تا حد خوبی بالا ببرد.ما هم از این افزونه استفاده می کنیم!

۲.Google Analytics for WordPress

حتما از نام افزونه حدس زده اید قضیه چیست.بله کار این افزونه اضافه کردن کد آمارگیر گوگل به سایت شماست.البته امکاناتی مثل ثبت واکنش های نویسندگان و صفحه ۴۰۴ و … نیز دارد.

۳.pageMash

به عبارت ساده،این افزونه برای افرادی که صفحات زیادی در سایت خود دارند،عصای دست خواهد بود،اساسی! چون یک رابط آژاکسی دارد که کار تغییر چیدمان صفحات را بسیار آسان می کند.البته می توانید CMS Tree Page View را هم در این زمینه بیازمایید.

۴. Redirection

شخصا دنبال چنین امکانی روی وردپرس بودم و خوشحالم که پیداش کردم.

۵.WP-DBManager

این افزونه علاوه بر اینکه کار پشتیبان گیری اتوماتیک از دیتابیس را انجام می دهد،می تواند query ها را از بخش مدیریت نیز اجرا کنید که امکان جالبی به نظر می رسد.البته امیدوارم با فارسی مکشلی نداشته باشد!تست کردید ممنون میشم خبر بدید

۶.VaultPress

این یک پلاگین امنیتی است که علاوه بر گزارش اشکالات،می تواند از سایت شما پشتیبان هم تهیه کند.اگر از وسایت تان پول در می آورید و یا ارزش بالایی برای شما دارد،این افزونه را از دست ندهید.

۷.Clean Notifications

وردپرس در مواقع مختلفی می خواهد برای شما ایمیل ارسال کند مثلا وقتی که نظری در سایت ثبت شد،کاربری ثبت نام کرد و … .اگر می خواهید این ایمیل ها را کمی زیباتر و خواناتر کنید،کلیدش این افزونه است!

۸.Comment e-mail verification

میهمانان را قادر می سازد تا در وبلاگ شما نظر دهند.البته نکته شگفت انگیز این است که ایمیل آنها را چک(confirm) می کند و از آن پس با ورود آن ایمیل،می توانند مستقیما نظراتشان را ثبت کنند.برای اطلاعات بیشتر می توانید سری به اینجا بزنید

۹.MediaRSS

کار این پلاگین افزودن تگ های MediaRSS به فید سایت شماست.به علاوه اینکه اولین تصویر پست را به عنوان thumbnail مطلب در نظر میگیرد و … .کار با این افزونه نیز راحت است.نصب و استفاده!

۱۰.WordPress SEO plugin

یکی از دغدغه های مدیران سایت ها این است که رابطه دوستی خود را با جستجوگرها محکم تر کنند تا در رتبه های بالای جستجو نمایش یابند.برای این کار نیز راه ها و پلاگین های مختلفی وجود دارد.این هم یکی از آنهاست که بد نیست یه امتحانی بکنید.

مطمئنا خیلی از افزونه ها هستند که میتوانند بهتر باشند ولی اینها هم درردیف پرکاربردترین ها جای می گیرند.

امیدوارم استفاده و لذت برده باشید

QR: ۱۰ افزونه مهم در وردپرس .
مرجع : سزار وردپرس
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=18755

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.