ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> افزونه چت روم برای وردپرس

افزونه چت روم برای وردپرس

12345
افزونه چت روم برای وردپرسبازبینی توسط 3zar در 01-10-1391امتیاز: 5.0افزونه چت روم برای وردپرسچند روز پیش افزونه ای بسیار جالب که همان چت روم وردپرس است، نظر ما را به خود جلب کرد. این افزونه قادر است برای شماادمین سایت و کاربران، اتاق ...

چند روز پیش افزونه ای بسیار جالب که همان چت روم وردپرس است، نظر ما را به خود جلب کرد. این افزونه قادر است برای شماادمین سایت و کاربران، اتاق گفتگو یا چت روم بسازد. گرچه این افزونه هنوز در اول راهش است اما ویژگی های نسبتا خوبی دارد.

همه کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Chat Room plugin را دانلود و فعال کنید. پس از فعالسازی این افزونه وردپرس، خواهید دید که گزینه جدیدی با نام Chat Rooms به منوی شما اضافه شده است. شما قادرید از این طریق اتاقهای گفتگوی جدیدی اضافه بسازید؛ دقیقا مانند اضافه کردن برگه ها.

chat-room-3zar-ir

نکته دیگری که باید در مورد این افزونه بدانید این است که تنها کاربرانی که وارد سایت شده اند (Log-in کرده اند) قادر به چت کردن هستند.

همانطور که گفتیم این افزونه در عین سادگی بسیار کاربردی و به درد بخور است؛ البته سرعت پاسخگویی آن نسبت به ارسال های کاربران ضعیف می باشد، در عین حال می توانست خیلی بهتر از این باشد که امیدواریم در آینده کامل تر از آنچه است، شود. افزونه چت ساده برای وردپرس را می توانید از لینک زیر دانلود کنید :

http://downloads.wordpress.org/plugin/chat-room.zip

QR: افزونه چت روم برای وردپرس
مرجع : سزار وردپرس
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=18782

دیدگاه‌های کاربران 6 نظر

  1. با سلام خدمت شما به نظر بنده اگر برای افزون ها دمو می گذاشتید که کار بران قبل از دانلود بتوانند روش کار و امکان ان افزونه را ببیند بهتر بود .

  2. ببخشید کدو کجا بزارم

  3. سلام مهندس فرخی عزیز من یه سایتی طراحی کردم که میخوام یه قسمت چت روم اختصاصی بزارم که تو انجا ثبت نام کنند و اونایی که ثبت نام کردن و مدیرسایت تایید کرده بتونند گفتگو کنند ، لطفا منو راهنمایی کنید ضروریه. ممنون

  4. سلام
    ممنون داداش
    خوب بود ولی داداش اگه میشد پیشرفته ترش کنی
    به عنوان مثال یکم امکانات مدیریتی هم بهش اضافه میکردی
    معرکه می شد به هرحال ممنون اززحماتتون
    🙂

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.