ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> دانلود افزونه Page Flip Image Gallery

دانلود افزونه Page Flip Image Gallery

12345
دانلود افزونه Page Flip Image Galleryبازبینی توسط 3zar در 24-02-1392امتیاز: 5.0دانلود افزونه Page Flip Image Galleryآیا شما نیاز دارید که عکس های خودرا به بهترین شکل ممکن و به شیوه ای زیبا و سریع به داخل گالری ارسال کنید . اگر شما دوست دارید که ...

آیا شما نیاز دارید که عکس های خودرا به بهترین شکل ممکن و به شیوه ای زیبا و سریع به داخل گالری ارسال کنید .

Page-Flip-Image-Gallery

اگر شما دوست دارید که یک نمونه کار زیبا و بیاد ماندنی از گالری داشته باشید  بهتر است که افزونه  Page Flip Image Gallery را دانلود کنید .

دمویی از افزونه فوق

QR: دانلود افزونه Page Flip Image Gallery
مرجع : سزار وردپرس
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=21022

دیدگاه‌های کاربران 5 نظر

  1. سلام من میتونم از این ابزار های موجود تو سایت شما همراه با منبع سایت شما توی یه جایی برای دانلود قرار بدم؟؟؟

  2. این پلاگین برای ساخت یک گالری تصویر از یک پوشه در یک محتوای خاص بهترین گزینه خواهد بود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این پلاگین می‌توان به دستورهای ویژه سازی پلاگین اشاره کرد. دستوراتی که خصوصیات این پلاگین را برای ما قابل استفاده می‌کند.این پلاگین را می‌توانید با یک پلاگین دیگر نیز استفاده کنید! تعجب نکنید، پلاگینی برای این پلاگین وجود دارد که دکمه‌ای را برای سهولت استفاده از این پلاگین در ویرایشگر جوملا اضافه می‌کند. بسیار ساده‌تر از آنکه فکر کنید می‌توانید با استفاده از این دکمه و پلاگین استفاده کنید. اما فراموش نکنید که استفاده از این پلاگین نیز بدون این دکمه ویرایشگر، ساده خواهد بود.این پلاگین بطور خودکار بر روی تصاویر تغییراتی را نیز انجام می‌دهد. برش زدن تصاویر، اضافه کردن تصویری بصورت نشان یا علامت در همه تصاویر، خواندن توضیحات و نام از فایل txt با قابلیت پشتیبانی از چندزبانه بودن متن‌ها، ساخت تصاویر بندانگشتی و برخی توانایی‌های دیگر که با استفاده از دکمه ویرایشگر این پلاگین استفاده از این دستورات و پارامترها ساده خواهد بود.

  3. این پلاگین برای ساخت یک گالری تصویر از یک پوشه در یک محتوای خاص بهترین گزینه خواهد بود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این پلاگین می‌توان به دستورهای ویژه سازی پلاگین اشاره کرد. دستوراتی که خصوصیات این پلاگین را برای ما قابل استفاده می‌کند.این پلاگین را می‌توانید با یک پلاگین دیگر نیز استفاده کنید! تعجب نکنید، پلاگینی برای این پلاگین وجود دارد که دکمه‌ای را برای سهولت استفاده از این پلاگین در ویرایشگر جوملا اضافه می‌کند. بسیار ساده‌تر از آنکه فکر کنید می‌توانید با استفاده از این دکمه و پلاگین استفاده کنید. اما فراموش نکنید که استفاده از این پلاگین نیز بدون این دکمه ویرایشگر، ساده خواهد بود.این پلاگین بطور خودکار بر روی تصاویر تغییراتی را نیز انجام می‌دهد. برش زدن تصاویر، اضافه کردن تصویری بصورت نشان یا علامت در همه تصاویر، خواندن توضیحات و نام از فایل txt با قابلیت پشتیبانی از چندزبانه بودن متن‌ها، ساخت تصاویر بندانگشتی و برخی توانایی‌های دیگر که با استفاده از دکمه ویرایشگر این پلاگین استفاده از این دستورات و پارامترها ساده خواهد بود.

  4. ممنون از مطلب مفیدی که در اینجا قرار دادید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.