ورود عضویت ویژه
بک لینک

دانلود افزونه WP Touch

12345
دانلود افزونه WP Touchبازبینی توسط 3zar در 31-02-1392امتیاز: 5.0دانلود افزونه WP Touchبا توجه به محبوبیت چشمگیر آیفون/آی پد، آندروید و دیگر سیستم های تلفن های همراه لمسی و مشابه، روند رشد برنامه ها و نرم افزارها بسیار سریع می باشد. از ...

با توجه به محبوبیت چشمگیر آیفون/آی پد، آندروید و دیگر سیستم های تلفن های همراه لمسی و مشابه، روند رشد برنامه ها و نرم افزارها بسیار سریع می باشد. از این رو دغدغه بسیاری از مدیران و کاربران وبسایت های وردپرسی نبود برنامه های مناسب برای پشتیبانی و نمایش وب سایت های تحت وردپرس برروی تبلت ها  و تلفن های همراه می باشد.

WP-Touch

اما به لطف سیستم متن باز وردپرس، کاربران وردپرس به انواع افزونه های مفید وردپرسی دسترسی دارند.  به کمک یکی از این افزونه ها، امکان نمایش وب سایت ها وردپرسی در تبلت ها و تلفن های همراه بصورت کامل و با ساختاری مناسب فراهم می باشد.

این افزونه که با عنوان WP Touch شناخته می شود، تا کنون تعداد ۲ میلیون دانلود داشته است و نقد های مثبتی برای آن ارائه شده است.

این افزونهبا تبدیل قالب وب سایت شما(بصورت خودکار)، نمایش سایت در تلفن های همراه را ممکن می سازد. بدین صورت که وقتی کاربر از طریق آی پد یا دیگر دستگاه های همراه وارد سایت می شود این افزونه شروع به کار می کند. از مزایای این افزونه می توان به حفظ تمام مطالب و جلوه های ویژه از جمله ایجکس اشاره کرد.

در پنل مدیریت تنظیم بسیاری از بخش های این افزونه بدون نیاز به تغییر کد و یا قالب وب سایت امکان پذیر است. همچنین در موارد لازم، کاربر می تواند نحوه نمایش استاندارد (نمایش عادی) را انتخاب کند.

نکته دیگر اینکه، کاربران و مدیران وب سایت های وردپرسی می توانند نسخه پیشرفته این افزونه را نیز خریداری نمایند. قابلیت های مضاعفنسخه پیشرفته این افزونه شامل؛ استایل های بیشتر، شخصی سازی ، قالب های بیشتر، انتخاب از بین ۱۰ زبان و امکانات بیشتر برای تبلیغات می باشد.

QR: دانلود افزونه WP Touch
مرجع : سزار وردپرس
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=21063

دیدگاه‌های کاربران 8 نظر

  1. بسیار عالی .
    من از پلاگین WiziApp استفاده میکنم خیلی خوبه ولی این پلاگین رو استفاده نکردم 🙂

  2. سلام

    با افزونه wp-filebase مشکل داره لینک ها رو نشون نمیده ، راه حلی دارید ؟

    • سلام
      با افزونه های دیگه تست نگرفتم.اما اگر لینک رو بصورت دستی قرار دهید و بصورت استفاده از اسکریپت live نباشه باید مشکل حل بشود.

  3. یکی از قابلیت‌های موجود در تلفن‌های همراه ویژگی Geotagging است که با استفاده از گیرنده GPS مشخصات جئوگرافیک تصویر گرفته شده را ثبت می‌کند. یعنی وقتی شما از یک منظره،مکان یا هر چیز دیگری عکس بگیرید طول و عرض جغرافیای محل عکسبرداری توسط گیرنده GPS گوشی دریافت شده و در مشخصات آن عکس ذخیره می‌شود و از این پس هر فردی که این تصویر را دریافت کند می‌تواند با استفاده از مشخصات Geotag ثبت شده از محل عکسبردای مطلع شود و آن را روی نقشه بیابد. استفاده از Geotagging ویژگی خوبی می‌تواند باشد. مثلا دوستان شما می‌توانند از موقعیت عکس‌های که در فلیکر قرار داده‌اید با خبر شوند و با دیدنی های آنجا آشنا گردند، یا مثلاً سایتی باشد تا با خواندن مشخصات Geotag تصاویر، انها را روی نقشه جمع آوری کند و با استفاد ه از برنامه مدیریت تصاویر مثل پیکاسا آلبوم عکسهای خود را دستیه بندی و مرتب کنید. می‌بینید که از خصوصیت استفاده‌های زیادی می‌توان کرد ولی این تنها روی مثبت سکه است چون اگر هوشیار نباشید Geotagging براحتی حریم خصوصی شما را نقض خواهد کرد.

  4. ممنون، بسیار مفید و کاربردی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.