ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> دانلود SiteOrigin Page Builder افزونه ساخت صفحات وردپرس

دانلود SiteOrigin Page Builder افزونه ساخت صفحات وردپرس

SiteOrigin Page Builder : The Free Responsive WordPress Page Builder

12345
دانلود SiteOrigin Page Builder افزونه ساخت صفحات وردپرسبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 21-02-1394امتیاز: 5.0دانلود SiteOrigin Page Builder افزونه ساخت صفحات وردپرسافزونه siteorigin panels را میتوان در نوع یک افزونه سبک و قدرتمند در ساخت و تولید صفحات اختصاصی بهمراه المان های مورد نیاز که تنها با چند کلیک قابل دسترس ...

افزونه siteorigin panels را میتوان در نوع یک افزونه سبک و قدرتمند در ساخت و تولید صفحات اختصاصی بهمراه المان های مورد نیاز که تنها با چند کلیک قابل دسترس است.موتور سازنده صفحات گروه SiteOrigin محبوب ترین پلاگین ایجاد صفحه برای وردپرس بصورت رایگان است.بوسیله این افزونه به آسانی میتوان در ایجاد محتوای ستون واکنشگرا اقدام کنید و باید بدانید این ویجت ها به نقل از نویسنده عشق است. باید بدانید این محتوا با دستگاه های تلفن های همراه منطبق و چیدمان خود را به خوبی نمایش میدهد.

SiteOrigin-Page-Builder-plugin

افزونه SiteOrigin Page Builder یه رابط بصری دقیقا مشابه خود وردپرس است, یادگیری و کار با آن آسان است بطوری که میتوانید صفحات بسیاز زیبایی برای مخاطبین خود ایجاد نموده که دارای قابلیت واکنشگرایی می باشد.

این افزونه خوش دست و اکازیون با تمامی قالب ها قابلیت ست شدن را دارد, بطوریکه که به شما آزادی کامل در انتخاب قالب های مختلف را به شما میدهد.تنوع در این افزونه بسیار بالا می باشد.

شاید جالب باشد بدانید که در این روند شما به هیچ کدنویسی نیاز ندارید. فقط کافیست بکشید و رها کنید المان ها را در برگه مورد نظر, این بدان معنی است که شما بدون هیچ دانش برنامه نویسی صفحات بسیار کارآمد و حرفه ای تولید می کنید.

siteorigin-panels-banner

این ابزار به شما امکان را میدهد تا محتوا و ویرایش ویدجت در زمان واقعی را ببینید. این سریعترین راه برای تنظیم محتوای می باشد تا به سرعت و به آسانی تغییرات را ببینید.

این ابزار به شما اجازه رول به جلو و عقب را از طریق تغییرات شما میدهد. در واقع این به شما این آزادی را به شما میدهد تا آزمایش با پوسته های مختلف و محتوا را بدون ترس از ایجاد مشکلی ببینید.

از دیگر قابلیت های این افزونه میتوان سبک های ردیف و ویجت اشاره نمود, بطوریکه شما میتوانید تغییراتی نظیر پس زمینه , فاصله ستون ها و کلاس های سفارشی CSS برای اختصاص به طرح های خود اعمال نمائید.

شرکت سازنده این افزونه در کنار تولید این پلاگین در خصوص قالب نیز فعالیت هایی انجام داده است که میتوانید قالب های زیبا و متناسب با عملکرد بهینه این افزونه را از اینجا دریافت نمائید.

شادی از آن لحظه های شما …

 

مشخصات افزونه:

  • سازنده :SiteOrigin
  • منبع :3zar.ir
  • سازگاری :ورژن ۴ به بالا
  • انتشار دهنده :wordpress.org
  • قیمت :رایگان
  • حجم :0.6 مگابایت
  • دریافت افزونه:

  • لینک ارجاع : هدایت به صفحه دانلود افزونه
  • تصاویر افزونه:

    Description English

    Page Builder by SiteOrigin is the most popular page creation plugin for WordPress. It makes it easy to create responsive column based content, using the widgets you know and love. Your content will...

    QR: دانلود SiteOrigin Page Builder افزونه ساخت صفحات وردپرس
    مرجع : سزار
    لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=25297

    دیدگاه‌های کاربران 2 نظر

    1. سلام.من این افزونه را نصب کردم اما در صفحه نخست در نمایش محصولاتم علامت سوال میده!اگر به صفحه نخست سایت من مراجعه کنید متوجهمشکل میشید.ممنون از سایت خوبتون

    2. سلام من میخوام به سطر های ساخته شده توسط افزونه در سایتم انیمیشن اضافه کنم . چطوری میتونم این کا رو انجام بدم . نسخه غیر رایگان siteorigin این امکان رو داره چطور میتونم تهیه اش کنم . یا راه حل دیگه ای هم دارد بسیار لطف می کنید .

    جوابی بنویسید

    ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

    *

    قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


    • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
    • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
    • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.