ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> استفاده از ورد پرس و سیستم مدیریت محتوا(CMS) برای سئو سایت

استفاده از ورد پرس و سیستم مدیریت محتوا(CMS) برای سئو سایت

12345
استفاده از ورد پرس و سیستم مدیریت محتوا(CMS) برای سئو سایتبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 17-05-1397امتیاز: 5.0استفاده از ورد پرس و سیستم مدیریت محتوا(CMS) برای سئو سایتاگر با صاحبان کسب‌وکار کوچک صحبت کافی کنید یا با دوستانی که می‌خواهند یک وبسایت داشته باشند، اگر شب‌ها و تعطیلات آخر هفته را بر روی اینترنت سپری نکنند و ...

اگر با صاحبان کسب‌وکار کوچک صحبت کافی کنید یا با دوستانی که می‌خواهند یک وبسایت داشته باشند، اگر شب‌ها و تعطیلات آخر هفته را بر روی اینترنت سپری نکنند و تلاش نکنند ناکامی‌ها را از آنان اینچنین خواهید شنید:

_من نمیتوانم وبسایت خود را بروز ‌کنم.

_من باید وب مستر رو به این کار ببرم، اما این کار برای من گران تمام خواهد شد.

و این افراد از آن‌ دسته افرادهایی هستند که فقط فکر کرده‌اند چطور یک وبسایت را راه‌اندازی کنند و وبسایتشان در وهله اول اجراشود. اما امیدی است برای آنان!

وردپرس  یکی از محبوب‌ترین ابزارهای وبلاگ نویسی است. اما چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که آن یک سیستم مدیریت محتوای قوی(CMS) است که می‌تواند برای بیش از وبلاگ نویسی به کار رود. با وردپرس می‌توانید یک وبلاگ، یک وبسایت، یا هر دو را بسازید.

وردپرس و سیستم مدیریت محتوا

سیستم‌های مدیریت محتوای وب

یک سیستم مدیریت محتوا ابزاری است که به شما در مدیریت و به روز رسانی صفحات وب در وبسایت شما کمک می‌کند.

با استفاده از ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمندداریم، دارای قدرت زیادی برای صاحبین یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط است که به دنبال راهی آسان برای مدیریت وب سایت خود هستند.

ورد پرس به عنوان یک سکو برای وبلاگ نویسی طراحی شد، اما شما مجبور نیستید از آن به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی استفاده کنید. با چند ترفند می‌تواند برای اداره وبسایت خود نیز استفاده کنید. این حقیقت که ورد پرس به عنوان یک سکوی وبلاگ نویسی طراحی شد، به آن مزایای قانع‌کننده‌ای می‌دهد. ورد پرس برای انتشار آسان و تغییر محتوا بهینه‌سازی شده‌ است، و گرفتن رتبه‌بندی خوب موتور جستجوی نیازمند محتوای تازه و منحصر به فرد است.

وردپرس و بهینه سازی سایت

چرا  وردپرس یک انتخاب خوب است ؟

ورد پرس بهینه‌سازی موتور جستجوی خوب سئو(SEO) را فراهم می‌کند. چند ترفند وجود دارد که باید انجام دهید، اما مزایای متعددی وجود دارند که ورد پرس به رایگان ارائه می‌دهد.

به روز رسانی محتوای وبسایت تان بدون دانستن اچ تی ام ال(HTML) آسان است. آیا از ایده استفاده از ابزار ویرایشگر اچ تی ام ال پیچیده مانند Dreamweaver نفرت دارید؟ آیا هر زمانی که می‌خواهید تغییرکوچکی در وبسایت خود ایجاد کنید، باید از ” وب مستر ” خود بپرسید؟

زمانی که ورد پرس برای شما تنظیم می‌شود می‌توانید به راحتی صفحات جدید بسازید یا صفحات موجود را با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده ویرایش کنید. اگر شما مشکلاتی دارید و یا می‌خواهید ویژگی‌های سفارشی ای را اضافه کنید، پیدا کردن پشتیبانی و توسعه دهندگان که می‌توانند به شما کمک کنند آسان است. به معنای واقعی هزاران کاربر  در وردپرس وجود دارد.

منبع: expand2web.com

QR: استفاده از ورد پرس و سیستم مدیریت محتوا(CMS) برای سئو سایت
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26199

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.