ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> نحوه استفاده از دسته ها و برچسب ها در وردپرس و جستجوگرها و کاربرد آنها

نحوه استفاده از دسته ها و برچسب ها در وردپرس و جستجوگرها و کاربرد آنها

12345
نحوه استفاده از دسته ها و برچسب ها در وردپرس و جستجوگرها و کاربرد آنهابازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 04-06-1397امتیاز: 5.0نحوه استفاده از دسته ها و برچسب ها در وردپرس و جستجوگرها و کاربرد آنهادسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس به شما کمک می کند که سایت خود را بسازید. آنها همچنین نقش مهمی در جستجوگرها وب سایت شما ایفا می کنند. ...

دسته بندی ها و برچسب ها در وردپرس به شما کمک می کند که سایت خود را بسازید. آنها همچنین نقش مهمی در جستجوگرها وب سایت شما ایفا می کنند. هر وقت که من در مورد جستجوگر سایت وردپرس صحبت می کنم، همیشه یک قانون ساده را دنبال می کنم:

صفحات با کیفیت پایین را در فهرست جستجو نگه دارید.

امروز من در مورد دسته بندی وردپرس و جستجوگرها صحبت خواهم کرد.

من همچنین به این سوال پاسخ خواهم داد:

آیا ما باید دسته ها را به عنوان  no-indexیا do-index نگه داریم؟

دسته بندی ها و برچسب ها وردپرس دو جنبه مهم از دیدگاه تجربه کاربر است.

به عنوان مثال، بسیاری از نوشته های مرتبط مربوط به افزونه ها از دسته ها و برچسب ها برای نمایش نوشته های مرتبط استفاده می کنند. اگر دسته های شما به خوبی ساختار نداشته باشند، نوشته های مربوطه مقالات نامناسب را نشان می دهند و تاثیر منفی بر میزان جستنجو سایت وردپرس شما خواهد داشت.

چگونه مقوله‌های وردپرس را ساختار بندی کنیم:

برنامه ریزی دسته های سایت شما باید از روز اول انجام شود ؛ این کار را همانطور که شما طرح کسب و کار سایت خود را بنویسید. برای مثال، وقتی سایت هایی را ایجاد کردم، از مقوله های زیر استفاده کردم:

  • تم وردپرس
  • افزونه وردپرس
  • بهینه سازی وردپرس
  • اخبار وردپرس
  • هک وردپرس (WordPress Hacks)

سرمقاله

این به من کمک می کند که بر روی استراتژی محتوا تمرکز داشته باشم و اگر من موضوع را بنویسم، این راهنما به من هشداری برای بازگشت به مسیر می دهد.

در حال حاضر، این سوال مطرح می شود:

آیا دسته بندی وردپرس برای جستجوگرها مناسب است؟

دسته ها و برچسب ها در وردپرس

همانطور که در بالا ذکر شد، دسته بندی های وردپرس برای ساختن سایت شما مفید هستند. از منظر موتور جستجو گوگل بسیار بیشتر از مطالب شما(نوشته) علاقه مند است. علاوه بر این صفحات آرشیو طبقه بندی به عنوان یک صفحه کم کیفیت در نظر گرفته می شوند، زیرا آنها از لحاظ بهینه سازی موتورهای جستجو هیچ ارزشی ایفا نمی کنند.

دسته بندی ها و جستجوگرها:

معمولا، افراد فکر می‌کنند که هر چه صفحات بیشتری در نتایج جستجو داشته باشیم، ترافیک بیشتری دریافت خواهیم کرد این امر در سال ۲۰۱۱ زمانی که روبات‌های موتورهای جستجو آنقدر باهوش نبودند ، صادق بود. هر چه صفحات شاخص شده باشند، ترافیک بیشتر می‌شود.

اما با به روز رسانی گوگل پاندا، موتورهای جستجو به این نتیجه رسیدند که از محتوای محرمانه متنفر هستند، اضافه کردن صفحات به موتورهای جستجو که هیچ ارزش ایفا نمی کنند. یک صفحه طبقه‌بندی معمولا شامل آرشیو یک مقوله انتخاب است و بسته به طراحی وبلاگ شما، ممکن است یک پست کامل و یا بخشی از آن را نشان دهد.

اکنون دو سوال وجود دارد که باید از خودتان بپرسید:

آیا صفحه دسته شما هر مشکلی را برای یک کاربر با استفاده از جستجوی گوگل انجام می‌دهد؟

اگر صفحه گروه شما شاخص گذاری شده باشد، آیا همان محتوا را به عنوان سمت خود نشان نمی‌دهد؟

شما اکنون محتوای تکراری ایجاد می کنید.

به طور خلاصه، صفحات دسته بندی از دیدگاه جستجوگرها بی فایده هستند، اما از دیدگاه تجربه کاربر سودمند است، زیرا راه دیگری برای هدایت سایت شما وجود دارد. همچنین برای رباتهای موتور جستجو مفید است تا وب سایت شما را بهتر جستجو کند.

توصیه من:

برای جستجوی بهتر دسته های وردپرس را به عنوان “بدون شاخص(no-index) ” نگه دارید، اما “انجام دهید(do-follow)” را دنبال کنید.

این اطمینان را حاصل می کند که ربات های موتور جستجو می توانند تمام لینک ها را جابجا کنند، اما صفحه های دسته بندی را فهرست نمی کنند.

یاد بگیرید چگونه وردپرس را فهرست بندی کنید.

چگونه از مقوله‌های وردپرس و برچسب‌ها استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید نام های رده موجود خود را به چیزی معقول تر تغییر دهید، اطمینان حاصل کنید که این تغییرات شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

اگر از پیوندهای یکتایی(permalink)مانند  “%category% / %posts%” استفاده می کنید، من به شما توصیه نمی کنم دسته های خود را تغییر دهید یا از افزونه پیوند یکتا برای سایت خود استفاده کنید.

اگر چه برخی از کارشناسان سئو معتقدند که استفاده از %category% / %posts%” یا “%date% / %posts%”یک ساختار پیوند یکتا دوستانه گوگل است، من ترجیح می دهم با ساختار%post%.html” چسبانده شود. دلیل این امر این است که نوشته های من هرگز قدیمی نمی شوند و من می توانم هر وقت که بخواهم آنها را دوباره استفاده کنم.

منبع: shoutmeloud.com

QR: نحوه استفاده از دسته ها و برچسب ها در وردپرس و جستجوگرها و کاربرد آنها
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26325

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.