ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها پیام بروزرسانی را غیر فعال کنید

چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها پیام بروزرسانی را غیر فعال کنید

12345
چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها پیام بروزرسانی را غیر فعال کنیدبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 11-06-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها پیام بروزرسانی را غیر فعال کنیدانجام  بروز کردن های مداوم در وردپرس، یکی از خصوصیات بسیار مهم  که اصلی ترین بخش های  این سیستم مدیریت محتوا هست. همان گونه که قبلا کفتیم گاهی امکان دارد ...

پیام بروزرسانی وردپرس

انجام  بروز کردن های مداوم در وردپرس، یکی از خصوصیات بسیار مهم  که اصلی ترین بخش های  این سیستم مدیریت محتوا هست. همان گونه که قبلا کفتیم گاهی امکان دارد معایبی در قالب وردپرس و افزونه ها به وسیله هکرها دیده شود که به وسیله آن ها بتوانند در وردپرس نفوذ کنند. بنابراین همیشه از گروه وردپرس بروزرسانی های جدبدی از قالب وردپرس وافزونه ها ارائه می شود و پیام هایی مبنی بر ویرایش تازه در وردپرس قرار می گیرد که کاربران به سادگی می توانند آن را بروز کنند. این کار را می توان هم به صورت دستی، یعنی با مراجعه به برگه مربوطه فایل موردنظر را دریافت و ورژن قدیمی وردپرس را آپدیت کنند و یا به صورت خودکار با استفاده از وردپرس خود، نسخه قدیمی را بروزرسانی نمایند. بروزرسانی های جدید در واقع برای رفع باگ ها و مشکلات قبلی ارائه شده است، بنابراین انجام آن بسیار مهم و ارزشمند می باشد. در صورت عدم بروزرسانی سایت شما بیشتر در معرض آسیب قرار خواهد گرفت. امنیت قالب وردپرس و افزونه های شما در سطح پایینی قرار می گیرد که باعث وارد آمدن آسیب های غیرقابل جبرانی به سایت شما خواهد شد.

ولی گاهی بعضی از کاربران دوست ندارند بروزرسانی ها نگاه کنند و بودن این معایب در سایت اذیتشان می کند. برای نمونه بعضی از کاربران دوست ندارند بروزرسانی ها را به مشتریان خود نشان دهند، به خاطر اینکه است آنها بدون اطلاع شما، اقدام به انجام بروزرسانی کنند که در نتیجه آن تمام تغییراتی که برروی هسته وردپرس، قالب و یا افزونه ها انجام شده، از بین خواهد رفت و باعث به هم ریختن همه سایت می شود. برای جلوگیری از این مشکل می توانید پیام بروزرسانی در بالای پیشخوان وردپرس خود را پاک کنید. برای انجام این کار، دو راه هست که میتوانید برگزینید، نمونه اول با بکارگیری افزونه ها و دیگری  بکارگیری از افزودن کد در قالب وردپرس می باشد. در این قسمت میخواهیم آموزش از کار انداختن آپدیت و بروزرسانی خودکار در قالب وردپرس را به شما نشان  دهیم.

بکارگیری افزونه برای از کار انداختن پیام بروزرسانی وردپرس

برای شروع این کار سه افزونه مورد استفاده شما هست.

  • افزونه Disable WordPress Theme Updates: پیام بروزرسانی قالب وردپرس را از کار می اندازد.
  • افزونه Disable WordPress Plugin Update: پیام بروزرسانی افزونه های وردپرس را از کار می اندازد.
  • افزونه Disable WordPress Core Update: پیام آپدیت مرکزی وردپرس را از کار می اندازد.
  •  افزونه Disable All WordPress Updates: پیام بروزرسانی قالب، افزونه ها و مرکز وردپرس را از کار می اندازد.

به کاری گیری کد

اگر تمایل داریدآپدیت قالب، افزونه ها و مرکز وردپرس خود را پاک نمایید، می توانید کد زیر را در فایل function.php قالب وردپرس خود اضافه نمایید.

اگر مراحل را به طور درست انجام دهید، دیگر پیامی برای بروزرسانی قسمت های دیگر در قالب وردپرس خود نمیبینید.

منبع: backlink.ir

QR: چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها پیام بروزرسانی را غیر فعال کنید
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26356

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.