ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم مدت زمان مطالعه را برای نوشته ها با استفاده از افزونه های وردپرس تعیین کنیم؟

چگونه میتوانیم مدت زمان مطالعه را برای نوشته ها با استفاده از افزونه های وردپرس تعیین کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم مدت زمان مطالعه را برای نوشته ها با استفاده از افزونه های وردپرس تعیین کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 13-06-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم مدت زمان مطالعه را برای نوشته ها با استفاده از افزونه های وردپرس تعیین کنیم؟یک نوشته با امکان نمایش دادن مدت زمان مطالعه نوشته در وردپرس، بازدیدکنندگان و کابر را به جای کلیک کردن، به خواندن نوشته های سایت ترغیب میکند. در این نوشته، ...

تعیین مدت زمان مطالعه

یک نوشته با امکان نمایش دادن مدت زمان مطالعه نوشته در وردپرس، بازدیدکنندگان و کابر را به جای کلیک کردن، به خواندن نوشته های سایت ترغیب میکند. در این نوشته، به شما نشان خواهیم داد تا چگونه و به سادگی می توانید به نوشته خود می توانید امکان نمایش دادن مدت زمان تعیین شده مطالعه در سایت خود را ایجاد کنید.

به چه دلیلی باید در نوشته های وردپرس خود زمان مشخصی تعیین کنیم؟

هنگامی که شما نوشتن در سایت خود را شروع می کنید، بیشترین توجه شما بر تعداد بازدیدکنندگان و بالا بردن تعداد آنان است. ولی شماهم به این نیاز دارید که کاربر مدت زمان بیشتری را برای بالا بردن تجربه کاربری سایت شما باشد. این مدت زمان تعهد کاربر، وفادار بودن کاربر شما به سایت شما است که باعث افزایش میزان بازدیدکنندگان می شود.

بخاطر همین است که سایت های محبوب یک پروگسس بار را در بالای صفحه سایت خود ایجاد می کنند تا کاربر آنان بیشتر ترغیب به بازدید سایتشان شوند.

راه دیگر برای رسیدن به هدف این است که با اضافه کردن یک نوشته با امکان نمایش دادن زمان مطالعه و خواندن نوشته در نوشته های وردپرس نیز می باشد. این عمل به کاربران شما این پیام را ارسال می کند که آنها برای مطالعه این نوشته شما زمان کمتری را احتیاج دارند و با انجام این کار کاربر را به خواندن و مطالعه نوشته تزغیب میکند.

تعیین مدت زمان مطالعه در وردپرس با افزونه ها

اضافه کردن زمان مطالعه نوشته در نوشته های وردپرس

افزونه Reading Time WP خود را ابتدا نصب و آن فعال نمایید.

سپس با فعالسازی افزونه باید به منوی Settings و بعد آن به قسمت Reading Time WP بروید تا به صفحه تنظیمات افزونه وارد شوید.

در این صفحه شما خواهید توانست متنی را که در صفحه نمایشگر برای مدت زمان معین و دقیقه آن نشان داده می شود را انتخاب کنید. همینطور شما قادر خواهید بود سرعت مطالعه را تنظیم کنید. به صورت از قبل تعیین شده و به صورت پیش فرض افزونه Reading Time WP مدت زمان معین برای مطالعه را با براورد خواندن 300 کلمه در هر دقیقه تعیین و آن را تنظیم میکند.

اگر شما تمایل ندارید تا به طور اتوماتیک مدت زمان معین برای خواندن هر نوشته را در کنار آن نشان ندهد می توانید تیک گزینه های ‘Insert Reading Time before content’ و ‘Insert Reading Time before excerpt’ را غیر فعال کنید.

تعیین تعیین مدت زمان مطالعه در وردپرس

بیشترافزونه ها شامل شورت کد هایی هست که با استفاده از آنها شما می توانید زمان مطالعه نوشته در نوشته های وردپرس را در هر جایی از نوشته ها که علاقه دارید را نشانه گذای کنید. به یاد داشته باشید برای به روز رسانی تنظیمات حتما باید بر روی گزینه Update Options کلیک نمایید.

منبع: backlink.ir

QR: چگونه میتوانیم مدت زمان مطالعه را برای نوشته ها با استفاده از افزونه های وردپرس تعیین کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26368

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.