ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم قالب و افزونه وردپرس سایت خود را با نسخه های جدید بروز رسانی کنیم

چگونه میتوانیم قالب و افزونه وردپرس سایت خود را با نسخه های جدید بروز رسانی کنیم

12345
چگونه میتوانیم قالب و افزونه وردپرس سایت خود را با نسخه های جدید بروز رسانی کنیمبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 20-06-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم قالب و افزونه وردپرس سایت خود را با نسخه های جدید بروز رسانی کنیمطراحان قالب ها وافزونه های مختلف کسانی که آنها را تولید می کنند با گذشت زمان همیشه تلاش می کنند موردها و مشکلات محصول خود را ویرایش کنند و نسخه ی ...

"بروز

طراحان قالب ها وافزونه های مختلف کسانی که آنها را تولید می کنند با گذشت زمان همیشه تلاش می کنند موردها و مشکلات محصول خود را ویرایش کنند و نسخه ی جدیدتری را به مشتریان خود ارائه دهند. به همین خاطر چون این نسخه های بروز شده کامل تر هستند مخاطبان و افرادی که از این قالب ها استفاده می کنند تلاش دارند همیشه از نسخه ی بروز شده آن استفاده کنند. اما بروز رسانی قالب و افزونه چگونه امکان پذیر است؟

موضوعی که در این نوشته  به آن اشاره می کنیم پاسخی به این موضوع است که چطور می توانیم قالب و افزونه خود را بروز رسانی نماییم. برای همین با روش امکان پذیر است :

بروز رسانی قالب و افزونه های موجود در حافظه جانبی وردپرس

برای بروز رسانی قالب ها و افزونه هایی که بطور رایگان در مخزن وردپرس موجود می باشند راه آسانی وجود دارد. از قسمت مدیریت وردپرس خود در قسمت پیشخوان وارد بخش  بروز رسانی ها شوید. در این بخش به صورت هوشمند سیستم بروز رسانی های جدید قالب و افزونه های شما را نمایش می دهد و شما با انتخاب هر یک می توانید تعیین کنید چه قالب و افزونه ای بروز شود. بعد از انتخاب و بروز رسانی پیغامی داله بر بروز رسانی قالب و افزونه ها به شما نمایش داده میشود.

بروزرسانی قالب و افزونه ها در وردپرس

نحوه ی بروز رسانی قالب و افزونه های وردپرس

بروز رسانی قالب ها و افزونه های پولی

همیشه قالب ها و افزونه های ما تنها از حافظه جانبی وردپرس نمی باشد و امکان دارد قالب مورد علاقه خود را از یک منبع و تولید کننده فارسی زبان خریداری کرده باشیم که آنرا فارسی نموده و تغییراتی در آن اعمال کرده باشند. حال سوال اصلی این است که این نوع از قالب ها و افزونه ها به چه شکلی باید بروز شوند؟

ابتدا باید به این اشاره کنم که نباید از بروز رسانی که وردپرس به صورت هوشمند برای این قالب ها و افزونه ها ارائه ارائه میدهد استفاده کنیم. بخاطر اینکه ارائه کننده ی این قالب برای فارسی سازی آن تغییراتی در آن اعمال کرده است که با بروز رسانی آن از وردپرس فایل زبان فارسی و استایل rtl.css آنها پاک خواهد شد. و قالب دچار مشکل  خواهد شد.

بروز رسانی این نوع از قالب های پولی توسط فروشندگان آن ارائه می شود پس باید برای بروز رسانی آن اول از سایتی که قالب را خریداری کرده ایم فایل بروز رسانی آن را دریافت کنیم. بعد از آن مانند روش زیر به بروز رسانی قالب و افزونه خود می پردازیم.

1.در اول فایل آخرین بروز رسانی انجام شده توسط فروشنده فارسی زبان قالب را دانلود کنید.

2.در فایل منیجر هاست خود وارد پوشه wp-content بشوید.

3.برای بارگذاری فایل بروز رسانی قالب وارد  پوشه themes  و برای بارگذاری فایل بروز رسانی افزونه وارد پوشه plugins بشوید.

4.سپس بعد از وارد شدن به پوشه مد نظر فایل قبلی قالب یا افزونه را پاک کنید و فایل جدید را در آن قسمت بارگذاری کنید و از حالت فایل فشرده خارج نمایید تا جایگزین فایل قبلی بشود.

بروز رسانی قالب و افزونه وردپرس

بدین ترتیب قالب یا افزونه مورد علاقه شما بروز رسانی شده و می توانید از آن استفاده کنید.

منبع: backlink.ir

QR: چگونه میتوانیم قالب و افزونه وردپرس سایت خود را با نسخه های جدید بروز رسانی کنیم
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26420

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.