ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> آیا افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت وردپرس سایت ما می شود؟

آیا افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت وردپرس سایت ما می شود؟

12345
آیا افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت وردپرس سایت ما می شود؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 21-06-1397امتیاز: 5.0آیا افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت وردپرس سایت ما می شود؟احتمالاً برایتان این سوال به وجود آمده است که آیا افزونه های غیر فعال که فعالیتی ندارند سرعت وردپرس را کاهش می دهند؟ آیا لزومی دارد که افزونه های غیر ...

افزونه های غیر فعال

احتمالاً برایتان این سوال به وجود آمده است که آیا افزونه های غیر فعال که فعالیتی ندارند سرعت وردپرس را کاهش می دهند؟ آیا لزومی دارد که افزونه های غیر فعال را پاک کنیم؟ در این نوشته تلاش داریم به این سوالات پاسخ دهیم که آیا واقعا افزونه های غیر فعال بر میزان سرعت وردپرس تاثیر دارند یا خیر و آیا باید امثال این افزونه ها را پاک کنیم یا خیر.

افزونه غیر فعال در وردپرس

از بهترین ویژگی وردپرس این است که قابلیت گسترش آن توسط افزونه ها وجود دارد. زمانی که شما یک افزونه را نصب و فعال کنید وردپرس فایل های افزونه را بر روی سرور شما بارگذاری میکند.

برای اینکه بتواننید از یک افزونه استفاده کنید باید آن را فعال کنید.

افزونه های غیر فعال در وردپرس

غیرفعال کردن افزونه وردپرس

بعد از نصب افزونه وردپرس آنرا می توانید فعال کنید. شما همچنین قادر هستید افزونه هایی که استفاده کرده اید یا دیگر استفاده نمی کنید  را غیرفعال کنید. شما قادر هستید  همه افزونه های نصب شده  روی وردپرس خود را (چه فعال چه غیر فعال) از قسمت افزونه ها در پیشخوان وردپرس ببنید  و آنها را مدیریت کنید.

افزونه های غیر فعال وردپرس و سرعت آن

افزونه های فعال به صورت مشخص شده با رنگ آبی قابل مشاهده هستند و افزونه های غیر فعال دارای یک لینک حذف در در قسمت زیر خود می باشند.

آیا افزونه های غیر فعال سرعت وردپرس را کاهش می دهند؟

خیر،افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت وردپرس نخواهند شد.

هربار که یک کاربر صفحه ای را از سایت وردپرسی شما درخواست می دهد ، وردپرس عملیات بارگذاری را شروع می کند. در حین این عملیات وردپرس تنها افزونه های فعال برروی سایت شما را لود می کند. تمام افزونه های غیر فعال به صورت کامل کنار گذاشته می شوند و لود نمی شوند و حتی وردرپرس به انها نگاه هم نمی اندازد.

اگرشما خیلی افزونه وردپرس غیر فعال دارید این مورد برروی سرعت بارگذاری و بالا آمدن سیستم وردپرس وبسایت شما تاثیری نخواهد داشت و ذره ای سرعت آن را کاهش نخواهد داد.

فقط وردپرس به دنبال افزونه های غیرفعال می گردد که هنگام بارگذاری صفحه افزونه ها در پیشخوان وردپرس خواهد بود. در این صفحه نیز تنها سربرگ های افزونه ها خوانده خواهد شد و کل افزونه اجرا نخواهد شد.

آیا لزومی دارد افزونه های غیر فعال در وردپرس را پاک کنیم؟

دلیل اصلی اینکه وردپرس به شما مجوز اینکه افزونه ها را غیر فعال کنید بجای آنکه آنها را به صورت مستقیم پاک کنید این است که ممکن است شما بخواهید افزونه ای را به صورت موقت غیر فعال کنید.

اگر شما برنامه دارید تا تازه از یک افزونه استفاده کنید و میترسید که با پاک کردن افزونه تنظیمات شما نیز پاک شود پس شما می بایست افزونه را غیر فعال کنید و از حذف آن پشیمان شوید.

به غیر ازین ،واقعا دلیلی برای نگهداری افزونه های غیر فعال نصب شده برروی وبسایت شما وجود ندارد. این افزونه ها بیشتر اوقات می توانند برای شما مشکل ساز شوند.

به عنوان نمونه، چه شما از یک افزونه استفاده بکنید چه آنرا غیر فعال کرده باشید. در صورت منتشر شدن نسخه بروز شده از افزونه وردپرس به شما هشدار می دهد و این موضوع می تواند آزار دهنده باشد.

افزونه های غیر فعال می توانند بدون خطر و ضرر باشند، اما فایل اجرایی هستند. برای مثال در یک تلاش برای هک کردن ، این فایل ها می توانند ویروسی یا یک مخرب برروی وبسایت شما نصب کنند. به عنوان یک پیش گیری امنیتی در وردپرس همواره کارشناسان پیشنهاد می کنند که افزونه های غیر فعال غیر ضروری را از سایت خود پاک کنید.

منبع: بک لینک

QR: آیا افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت وردپرس سایت ما می شود؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26430

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.