ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم بعد از ارسال محتوا تبلیغ یا امضا خود را در وردپرس قرار دهیم؟

چگونه میتوانیم بعد از ارسال محتوا تبلیغ یا امضا خود را در وردپرس قرار دهیم؟

12345
چگونه میتوانیم بعد از ارسال محتوا تبلیغ یا امضا خود را در وردپرس قرار دهیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 24-06-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم بعد از ارسال محتوا تبلیغ یا امضا خود را در وردپرس قرار دهیم؟شاید خیلی علاقه مند هستید بعد از ارسال محتوا در وردپرس، امضا یا تبلیغ خود را به آن اضافه نمایید. به طور معمول ممکن نیست که تبلیغ یا امضا بعد ...

تبلیغ یا امضا در وردپرس بعد از ارسال محتوا

شاید خیلی علاقه مند هستید بعد از ارسال محتوا در وردپرس، امضا یا تبلیغ خود را به آن اضافه نمایید. به طور معمول ممکن نیست که تبلیغ یا امضا بعد از ارسال محتوا در وردپرس را داشته باشیم. اما در این نوشته راه اضافه کردن امضا یا تبلیغ بعد از ارسال محتوا در وردپرس را می آموزیم. در این نوشته این کار را به دو روش به شما می آموزیم.

راه اول

به نمایش گذاشتن تبلیغ بعد از ارسال محتوا به وسیله افزونه

در شروع کاراول افزونه Insert Post Ads را نصب و فعال نمایید.

بعد از این عمل در نوار سمت راست داشبورد مدیریت محتوای وردپرس خود بر روی Post Adverts کلیک کرده وسپس وارد setting شوید تا تنظیمات افزونه خود را تغییر بدهید.

تبلیع با افزونه

در صفحه تنظیمات، شما باید جایی که میخواهید تبلیغتان در آنجا قرار بگیرد را انتخاب کنید. شما می توانید این کار را برای نوشته ها، صفحات و انواع نوشته های سفارشی فعال کنید.

به یاد داشته باشید که گزینه Save را برای ذخیره تغییرات خود وارد کنید.

در گام بعدی شما لازم است در قسمت Post Adverts گزینه Add New را انتخاب کنید تا امضا یا تبلیغ فعال شود.

تبلیغ یا امضا بعد از ارسال محتوا با افزونه

در قسمت زیر یک عنوان مناسب برای امضا یا تبلیغ انتخاب کنید، کد تبلیغ شما یا هر کد HTML  یا متن که میخواهید به نماییش بگذارید را وارد کنید.

در بخش Display the advert گزینه after content را انتخاب نمایید بعد الزامی است که عدد 1 را در فیلد روبرو وارد کنید. به یاد داشته باشید که روی گزینه Publish کلیک نمایید تا تبلیغ خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. حالا تبلیغ یا امضا را در وب سایت خودتان مشاهده می کنید که انتشار یافته است.

راه دوم

 انجام و قرار دادن تبلیغ یا امضا بعد ارسال محتوا به طور دستی

این راه نیاز به اضافه کردن کد به فایل های وردپرس شما دارد. اول باید این کد را به فایل functions.php یا یک افزونه خاص سایت اضافه نمایید.

تبلیغ یا امضا از ارسال محتوا

باید توجه داشته باشید که کد تبلیغ و امضا را در مقابل $content بگذارید. حال اگر سایت خود را refresh کنید تبلیغی که انجام داده ایم را می توانید مشاهده کنید.

در این نوشته  به دو راه برای اضافه کردن تبلیغ یا امضا بعد از ارسال محتوا در وردپرس گفته شد. یکی از این یکی از راه ها با استفاده افزونه بود و راه دیگری که مشاهده کردید اضافه کردن تبلیغ یا امضا بعد از ارسال محتوا به وسیله وارد کردن کد بود.

منبع: بک لینک

QR: چگونه میتوانیم بعد از ارسال محتوا تبلیغ یا امضا خود را در وردپرس قرار دهیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26442

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.