ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم در وردپرس عنوان و نوشته های تکراری را با استفاده از افزونه تشخیص دهیم؟

چگونه می توانیم در وردپرس عنوان و نوشته های تکراری را با استفاده از افزونه تشخیص دهیم؟

12345
چگونه می توانیم در وردپرس عنوان و نوشته های تکراری را با استفاده از افزونه تشخیص دهیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 31-06-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم در وردپرس عنوان و نوشته های تکراری را با استفاده از افزونه تشخیص دهیم؟ موضوع و عنوانی برای نوشته خود انتخاب میکنیم که قبلا مشابه آن را در نوشته های خود استفاده کرده ایم  اما نمی توانیم آنم را به راحتی و سریع پیدا ...

عنوان و نوشته تکراری در وردپرس موضوع و عنوانی برای نوشته خود انتخاب میکنیم که قبلا مشابه آن را در نوشته های خود استفاده کرده ایم  اما نمی توانیم آنم را به راحتی و سریع پیدا کنیم.

بحث مهمی که در سئو سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد. اما در این نوشته صحیح یا تکراری بودن عنوان نوشته خود میتوانید سریعتر تشخیص دهید و از نوشتن عناوین تکراری برای نوشته خود پرهیز کنید.

عنوان نوشته ها و پیوند یکتای نوشته در سئو وبسایت شما تاثیر زیادی دارد و استفاده از عنوان و پیوند یکتای تکراری در نوشته می تواند تاثیر منفی در سئو سایتان در موتورهای جستوجوی داشته باشد.

خود وردپرس برای اینکه پیوند یکتا یکسان نباشد و مشکلی ایجاد هم  به وجود نیاید به انتهای پیوند یکتای تکراری یک عدد اضافه می کند که تاثیری در سئو سایت شما نخواهد داشت و همچنان این پیوند یکتا و عنوان یک پیوند یکتا و عنوان تکراری محسوب می شود.

وردپرس چگونه عنوان های تکراری را تشخیص و مدیریت آن را انجام می دهد؟

ورددپرس به صورت اتوماتیک از عنوان نوشته به عنوان پیوند یکتای نوشته ها استفاده می کند.

هنگامی که عنوان تکراری وارد شود وردپرس با اضافه کردن یک عدد به انتهای عنوان نوشته در پیوند یکتا سعی می کند تا پیوند یکتا را از پیوند یکتای تکراری موجود با تمایز نشان دادن آن نشان دهد.

عنوان تکراری در وردپرس سایت

بدین ترتیب چون عنوان هر دو نوشته یکسان است و از کلمات کلیدی یکسانی در آن استفاده شده می تواند موتور جست و جو را هنگام بررسی نوشته به تردید بیندازد که کدام مطلب ارزش بالاتری دارد و کدام نوشته را باید برای کلمات کلیدی وارد شده با ارزش تر بداند و آنرا در جایگاه بهتری قرار بدهد.

روش بکارگیری عنوان تکراری نوشته:

برای جلوگیری از اینکه عنوان نوشته تکراری در نوشته های شما استفاده بشود شما می توانید افزونه Unique Title Checker را نصب کنید. شما می توانید با رفتن به بخش افزونه ها و زدن گزینه افزودن نام این افزونه را جست و جو کرده و آن را برروی وبسایت خود نصب کنید و یا از لینکی که در پایین صفحه قراردادیم این افزونه را دانلود و با آپلود فایل آن در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن بکنید.

این افزونه هیچگونه تنظیمات خاصی ندارد و بلافاصله بعد از نصب و فعال سازی این افزونه کار خود را شروع می کند.

بعد از نصب این افزونه می توانید به بخش افزودن نوشته بروید و مطلب جدیدی که می خواهید منتشر کنید را بنویسید پس از وارد کردن عنوان این افزونه شروع به جست و جو درون مطالب شما می کند و در صورتی که عنوان تکراری وجود نداشته باشد پیامی مانند تصویر زیر به شما نمایش می دهد:

عنوان و نوشته تکراری

و می گوید که عنوانی که انتخاب کرده اید منحصر بفرد است و تابحال تکرار نشده است. اما اگر عنوان تکراری وارد کنید پیامی مانند تصویر زیر به شما نمایش داده خواهد شد:

عنوان و نوشته تکراری در وردپرس

و به شما هشدار می دهد که یک مطلب با عنوان تکراری در مطالب شما وجود دارد. این افزونه در صورتی که شما عنوان تکراری وارد کنید نه نه تنها شما را از نوشتن مطلب باز می دارد و نه شما را از ذخیره کردن و یا حتی منتشر کردن آن منع می کند بلکه فقط به شما مانند تصویر بالا هشدار خواهد داد که عنوان وارد شده تکراری است.

شما در صورتی که به پیشرفت و موفقیت سایت خودتان فکر کنید صد در صد به هشدار این افزونه توجه خواهید کرد و عنوان منحصر بفردی برای مطلب خود انتخاب خواهید کرد و در غیر اینصورت می توانید این هشدار را نادیده بگیرید و به راه خود ادامه دهید.

منبع: بک لینک

QR: چگونه می توانیم در وردپرس عنوان و نوشته های تکراری را با استفاده از افزونه تشخیص دهیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26473

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.