ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> سه دلیل مهم اهمیت برروز رسانی وردپرس و افزونه های سایت شما

سه دلیل مهم اهمیت برروز رسانی وردپرس و افزونه های سایت شما

12345
سه دلیل مهم اهمیت برروز رسانی وردپرس و افزونه های سایت شمابازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 01-07-1397امتیاز: 5.0سه دلیل مهم اهمیت برروز رسانی وردپرس و افزونه های سایت شمادر این نوشته در مورد اهمیت بروزرسانی وردپرس صبحت می کنیم. اگر از سایت وردپرسی استفاده می کنید شاید بارها گاهی با اخطار بروزرسانی وردپرس و افزونه ها مواجه شده ...

بروزرسانی وردپرس و افزونه ها

در این نوشته در مورد اهمیت بروزرسانی وردپرس صبحت می کنیم. اگر از سایت وردپرسی استفاده می کنید شاید بارها گاهی با اخطار بروزرسانی وردپرس و افزونه ها مواجه شده اید. به این خاطر در این نوشته به سه دلیل مهم برای بروزرسانی وردپرس و افزونه های سایت شما اشاره می کنیم تا بیشتر با اهمیت آن آشنا شوید.

دلیل اینکه افراد در موقع مواجه شدن با آلارم بروز رسانی وردپرس و افزونه ها، بروزرسانی آنها را کار را بیهوده یا به عبارتی بی اهمیت میدانند اشتباه می کنند شاید با خواندن این نکات نظر آنها عوض شود.

مهم:

اگر دارای سایت وردپرس می باشید در اولین فرصت به پنل مدیریتش بروید و مشاهده کنید که پیغام بروزرسانی وردپرس مثل تصویر زیر را مشاهده می کنید یا نه؟ اگر به این ترتیب است حتما در قسمت دیدگاه های همین نوشته در مورد اینکه که چرا نسبت به بروزرسانی وردپرس و افزونه ها مقاومت می کنید را بنویسید.

نوشته_ی تازه ‹ پرتال سزار ایران — وردپرس.html

بروز رسانی وردپرس

دلایل فراوانی برای آپدیت وردپرس وجود دارد اما در این نوشته به 3 دلیل عمده و مهم اشاره می کنیم.

1 – افزایش امنیت

اطلاع دارید که بیش از 80درصد سایت هایی که هک شدند وردپرس خود آنها باعث این عمل شده است آن هم به دلیل آپدیت نکردن وردپرس آنها؟ از مهم ترین دلایل انتشار نسخه های جدید وردپرس برطرف کردن باگ های امنیتی می باشد – در واقع بدین ترتیب است که در هر نسخه از وردپرس یک سری کارشناسان امنیتی به دنبال راه نفوذ به وردپرس می باشند و وقتی یک راه نفوذ برای هک کردن وردپرس پیدا کردند آن را به تیم مرکزی وردپرس گزارش می دهند تا با انتشار نسخه جدیدی از وردپرس راه نفوذ به وردپرس را بسته و باگ های امنیتی را نیز بروز کنند.

2 – اضافه شدن امکانات جدید

وقتی وردپرس بروز رسانی می شود ویژگی های و ابزارهای جدیدی نیز به آن اضافه می شود به عنوان مثال وردپرس 4 دارای سرعت بالا در بارگذاری افزونه ها می باشد و وردپرس 4/1 با داشتن ویژگی ویرایش تصاویر یکی از بهترین نسخه های وردپرس نام گرفت. در ضمن افزونه ها و قالب های وردپرس هم مجبور خواهند شد خودشان رو با وردپرس جدید مطابقت دهند و به طور دقیق طبق قواعد و استاندارد های وردپرس جدید ارائه می شوند.

بروزرسانی وردپرس و افزونه و اهمیت آن

3 – افزایش سرعت وردپرس

به دلیل اینکه سرعت بارگذاری سایت یکی از مهم ترین مشخصه های سئوی سایت به حساب می آید و تاثیر مستقیم در رشد کسب و کار شما دارد، وردپرس در هر نسخه جدید تلاشش این می باشد که سرعت کلی وردپرس رو افزایش دهد.

منبع: سزار

QR: سه دلیل مهم اهمیت برروز رسانی وردپرس و افزونه های سایت شما
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26479

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.