ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> حذف تروجان redirector از وردپرس

حذف تروجان redirector از وردپرس

12345
حذف تروجان redirector از وردپرسبازبینی توسط 3zar در 21-04-1391امتیاز: 5.0حذف تروجان redirector از وردپرسچندی پیش شاهد این بودیم بیش تر سایت های قدرت گرفته از وردرپرس توسط آنتی ویروس هایی از قبیل نود ۳۲ ، نورتون و … حاوی ویروس شناخته شده اند ...

چندی پیش شاهد این بودیم بیش تر سایت های قدرت گرفته از وردرپرس توسط آنتی ویروس هایی از قبیل نود ۳۲ ، نورتون و … حاوی ویروس شناخته شده اند که موجب کاهش بازدید اینگونه سایت ها شد.
در واقع این تروجان چند خط کدی بیش نیست که وارد فایل functions.php پوسته سایت در آخرین خط ها شده و با هر بار پاک کردن دوباره به سایت اضافه می شود.
توجه: حتما برای حذف ویروس سایت خود اقدام نمایید زیرا بعد از مدتی سایت شما توسط جستجوگرها ویروسی شناخته یم شود و به لیست سیاه اضافه خواهد شد.

آموزش حذف تروجان redirector از وردپرس

برای حذف کامل هر گونه تروجان (مخصوصا سری تروجان های خانواده redirector) از سایت خود مراحل زیر را انجام دهید تا از عدم وجود هر گونه ویروسی در وب خود مطمئن شوید.
الف: وارد کنترل پنل هاست خود شوید.
ب: توسط آنتی ویروس (Virus Scanner) موجود در بخش Advanced سایت خود را اسکن کنید (ترجیحا تمامی بخش ها را اسکن کنید اما فراموش نکنید Scan Entire Home Directory و Scan Public Web Space را حتما اسکن کنید)
پ: حال این بخش به پایان میرسد و به بخش اصلی می رسیم.
الف: وارد کنترل پنل هاست خود که شده بودید ، حال وارد بخش File Manager شوید و به ترتیب وارد پوشه wp-content و themes شوید ، وارد پوشته پوسته فعال شوید و بر روی فایل functions.php راست کلیک کرده و گزینه edit cod را انتخاب کنید.
ب: با اینکودینگ UTF-8 فایل را باز کنید و کد مشابه کد زیر را که در انتهای کدها وجود دارد حذف کنید .

آموزش حذف تروجان redirector از وردپرس

در نهایت فایل را ذخیره کرده و از کنترل پنل خارج شوید.
حال آنتی ویروس خود را فعال کرده و وارد سایت خود شوید ، اگر دوباره تروجان سر کله اش پیدا شد مرحله ۲ را دوباره تکرار کنید و بعد از ذخیره سطح دسترسی (Permissions) فایل functions.php را از ۶۴۴ به ۴۴۴ تغییر دهید.

خوب دیگه سایت شما کامل باز خواهد شد بدون هیچگونه ویروسی

امیدوارم هیچ گاه به اینگونه مشکلات بر نخورید.

یا علی

QR: حذف تروجان redirector از وردپرس
مرجع : سزار وردپرس
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=3604

دیدگاه‌های کاربران 36 نظر

  1. وردپرس › خطا

    یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

    دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.