ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم با یک کلیک پایگاه داده خود را در وردپرس بروزرسانی کنیم؟

چگونه میتوانیم با یک کلیک پایگاه داده خود را در وردپرس بروزرسانی کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم با یک کلیک پایگاه داده خود را در وردپرس بروزرسانی کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 19-06-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم با یک کلیک پایگاه داده خود را در وردپرس بروزرسانی کنیم؟آیا تا به الان پایگاه داده سایت وردپرسی خود را بهینه سازی کرده اید؟ بهینه سازی پایگاه داده وردپرس به شما این امکان را می دهد تا با پاک کردن ...

بروز رسانی پایگاه داده

آیا تا به الان پایگاه داده سایت وردپرسی خود را بهینه سازی کرده اید؟ بهینه سازی پایگاه داده وردپرس به شما این امکان را می دهد تا با پاک کردن اطلاعاتی که لازم نیست اندازه دیتابیس شما کاهش یافته و کارایی سایت شما را بالا می برد. در این نوشته  ما به  شما آموزش می دهیم که چگونه با یک کلیک پایگاه داده سایت وردپرسی سایت خود را بهینه سازی کنید.

بهینه سازی پایگاه داده وردپرس چرا  مهم است؟

اگر شما از وردپرس  مدتی لست که استفاده می کنید. به احتمال فراوان مقدار زیادی از اطلاعات غیر قابل استفاده  مانند پیش نویس ها و دیدگاه ها و … در پایگاه داده شما ذخیره شده است.

این اطلاعات حجم پایگاه داده شما را زیاد می کند. و بدین ترتیب است که پشتیبان سایت وردپرسی شما حافظه بیشتری را در بر میگیرد و مدت زمان زیادی را برای بازگردانی این پشتیبان ها نیازمند خواهد بود.

حذف این اطلاعات ناخواسته و بدون استفاده کمک می کند تا حجم پایگاه داده شما کم شود کهبدان معنا  است که پشتیبان گیری زودتر انجام می شود و بازگردانی آن سریعتر و ساده تر می شود . این عمل به افزایش کارایی پایگاه داده شما منجر می شود.

دلیل های بهینه سازی پایگاه داده را بیان کردیم حالا روش بهینه سازی پایگاه داده فقط با یک کلیک را فرا بگیرید.

پایگاه داده سایت وردپرسی را چطور بهینه سازی کنیم؟

از آنجا که قصد داریم  تغییراتی برروی پایگاه داده وبسایت انجام دهیم. شما باید قبل از انجام هر کاری از پایگاه داده سایت خود محض احتیاط  نسخه پشتیبان بگیرید. در مرحله بعدی شما نیازمندید تا افزونه  WP-Optimize  را نصب و فعال کنید.

بعد از فعال سازی این افزونه منویی به پیشخوان وردپرس شما با عنوان WP-Optimize اضافه خواهد کرد. با کلیک برروی این گزینه می توانید به بخش تنظیمات افزونه بروید.

پایگاه داده

شما در این صفحه با لیستی از کارهایی که افزونه می تواند انجام دهد  را می بینید.  تلاش کنید تمام موارد را به دقت بخوانید و اگر لازم شد تیک روبروی آنها را بزنید. مواردی هستند که با رنگ قرمز مشخص شده اند کارهای حساس تری هستند که اگر در زمان جام کار بهینه سازی مشکلی پیش بیایید می توانند به ایجاد خرابی اطلاعات منجر شود. به این دلیل است که در اول این قسمت به شما گفتیم که حتما قبل از انجام کار از آن نسخه پشتیبان بگیرید.

سپس وقتی موارد مورد نظر خود را انتخاب کردید روی گزینه ‘Run on all selected items’ کلیک نمایید. افزونه به بهینه سازی پایگاه داده شما می کند و در عین حال پیشرفت عملیات را به شما نشان می دهد.

به امید اینکه این مقاله به بهینه سازی پایگاه داده وردپرس شما کمک کرده  باشد که بتوانید به سادگی بیشتر پایگاه داده سایت وردپرسی خود را بهینه سازی کنید.

منبع: backlink.ir

QR: چگونه میتوانیم با یک کلیک پایگاه داده خود را در وردپرس بروزرسانی کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26411

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.