ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> خطای حافظه PHP در وردپرس به چه معناست؟ برای رفع خطا چه اقدامی انجام دهیم؟

خطای حافظه PHP در وردپرس به چه معناست؟ برای رفع خطا چه اقدامی انجام دهیم؟

12345
خطای حافظه PHP در وردپرس به چه معناست؟ برای رفع خطا چه اقدامی انجام دهیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 22-06-1397امتیاز: 5.0خطای حافظه PHP در وردپرس به چه معناست؟ برای رفع خطا چه اقدامی انجام دهیم؟آیا تا به الان با خطایی با عنوان حداکثر میزان حافظه مجاز در وردپرس برخورد کرده اید؟ خطای حافظه PHP در وردپرس از خطا های رایج این سیستم است که ...

خطای حافظه phpدر وردپرس

آیا تا به الان با خطایی با عنوان حداکثر میزان حافظه مجاز در وردپرس برخورد کرده اید؟ خطای حافظه PHP در وردپرس از خطا های رایج این سیستم است که به آسانی و با افزایش ظرفیت حافظه PHP قابل انجام  و رفع مشکل است. در این نوشته شما می آموزید که چگونه خطای حافظه PHP در وردپرس را به طور همیشگی رفع نمایید.

خطای حافظه PHP در وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است که یک زبان برنامه نویسی مدیریت سرور است و صد در صد برای اجر و راه اندازی یک سایت شما نیازمند وب سرور هستید.

وب سرور به طور کامل مانند دیگر کامپیتر ها است و برای اپلیکیشن های مختلف به صورت صحیح و کامل نیاز به حافظه دارد. ادمین سرور برای هر اپلیکیشنی حداکثر میزان حافظه قابل استفاده را تعیین می کند. که این اپلیکیشن ها شامل PHP هستند.

زمانی که سایت وردپرسی شما بیش از حافظه تعیین شده برای PHP داشته باشد خطای زیر را می بینید.

خطای حافظه php

به صورت اتوماتیک اگر حداکثر میزان حافظه کمتر از 64 مگابایت باشد وردپرس سعی می کند این مقدار را بالا ببرد. اگرچه در برخی موارد 64 مگابایت نیز برای اجرای صحیح کل برنامه کافی نیست.

افزایش حافظه PHP در وردپرس

در اولین اقدام شما نیازمند این هستید که تا به فایل wp-config.php سایت خود که در ریشه اصلی سایت قرار دارد دسترسی پیدا کنید. برای اینکار می توانید از FTP کلاینت ها و یا پنل هاست خود استفاده  نمایید.

بعد از دسترسی شما باید این فایل را ویرایش کرده و تکه کد زیر را دقیقا قبل از جمله “That’s all, stop editing! Happy blogging.” قرار بدهید.

خطای حافظه php در وردپرس سایت

این خط کد به وردپرس بیانگر این است که تا حافظه PHP را به 256 مگابایت بالا ببرید.

بعد از اضافه کردن این کد شما باید فایل wp-config.php را ذخیره نمایید.

حالا به سایت برگردید و آزمایش کنید که خطای حافظه PHP برطرف شده است یا خیر.

توجه

اگر با اضافه کردن تکه کد بالا همچنان شما پیام خطای قبلی را می بینید به معنای آن است که سرویس دهنده هاست شما قابلیت افزایش حافظه PHP توسط وردپرس را سدود کرده است و برای افزایش حافظه PHP باید با پشتیبانی هاست خود ارتباط برقرار کرده تا افزایش حافظه را برایتان انجام دهند.

منبع: بک لینک

QR: خطای حافظه PHP در وردپرس به چه معناست؟ برای رفع خطا چه اقدامی انجام دهیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26436

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.